ذوبی‌های اصفهان با بسته نگه داشتن دروازه خود در آخرین بازی نیم فصل اول برابر نفت مسجدسلیمان، چهارمین کلین شیتشان را تا این مقطع مسابقات ثبت کردند.
کد خبر: ۶۹۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ 12 December 2018

تساوی بدون گل ذوب‌آهن برابر نفت مسجدسلیمان تنها یک ویژگی‌ خوب برای سبزپوشان داشت: آن‌ها توانستند چهارمین کلین شیت خود در لیگ هجدهم را ثبت کنند.

آخرین بار، بازیکنان ذوب‌آهن در هفته نهم برابر سپیدرود رشت، دروازه خود را بسته نگه داشته بودند و حالا بعد از پنج بازی، بار دیگر توانستند این کار را انجام دهند. آن‌ها به جز سپیدرود و نفت مسجدسلیمان، در هفته اول برابر نساجی مازندران و هفته سوم مقابل سایپا، موفق به ثبت کلین شیت شدند تا حالا در آخرین بازی نیم فصل اول، چهارمین کلین شیت آن‌ها ثبت شود.

پیش از این، علی منصوریان از ساختار دفاعی تیمش انتقاداتی کرده و معتقد بود اولین کاری که باید در ذوب‌آهن انجام دهد، بازسازی ساختار دفاعی سبزپوشان است. نایب قهرمان فصل گذشته تا الان ۱۸ گل دریافت کرده که ۱۵ گل آن تا هفته یازدهم و قبل از حضور منصوریان به جای نمازی بوده است. تیم تحت هدایت منصوریان در این چهار مسابقه، سه گل دریافت کرده است و سرانجام بعد از ظهر امروز بعد از مدت‌ها کلین شیت دیگری ثبت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار