تابناک گزارش می دهد
همه این اتفاقات و نامه نوشتن های عدل هاشمی و بازدید سرزده استاندار و تذکرات به صنعت و معدن استان ، در نهایت اثری نداشت و صبح امروز برخی نانوایی های قیمت نان را رسما افزایش دادند.
کد خبر: ۶۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 14 December 2018
چند روز پیش بود که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت" بر اساس تصمیم گیری استانی برای یک دوره سه ماهه به صورت آزمایشی افزایش قیمت نان در این استان در نظر گرفته شده است".
داریوش دیودیده در توجیه این تصمیم گفته بود "با توجه به اینکه از سال 93 تاکنون افزایش قیمت آرد در استان وجود نداشته است، این افزایش قیمت پس از آنالیز قیمت و بررسی کارشناسان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه آرد و نان استان تصویب شده است. البته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با کم فروشان برخورد می شود، ابراز داشت: روزانه وزن چانه ها رصد و باید کیفیت نان هم افزایش یابد.
 
نان در آدینه گران شد! / نه نامه سردار اثر داشت و نه تشرهای استاندار!
 
نامه عدل هاشمی پور به استاندار
عدل هاشمی پور تنها نماینده ای بود که به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال نامه ای به استاندار خواستار ورود جدی وی به موضوع شد. عدل هاشمی در این نامه خطاب به استاندار نوشته بود " تقاضا دارم دستور فرمایید تا ضمن لغو مصوبه ی افزایش قیمت نان، به سایر موارد اعتراضی و ذکر شده، رسیدگی و نسبت به جلب رضایت مردم و نانوایی ها، برنامه ریزی اصولی و اقدامات لازم به عمل آید. (اینجا)
بازدید سرزده استاندار از صنعت و معدن
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم چند روز پیش و در پی بالا گرفتن تنش ها در بازار و سوء مدیریت از طرف بازرسان در یک بازدید سرزده از سازمان صنعت و معدن نکات صریحی را بیان کرد. در این بازدید که استاندار با یک وضعیت نچندان رضایت بخش از محیط داخلی خود صنعت و معدن مواجه شد ، برخی تذکرات را در خصوص لزوم توجه به وضعیت بازار و معیشت مردم بیان کرد.(اینجا)
مطمئنا موضوع مصوبه افزایش قیمت نان ، کمبود و افزایش قیمت گوشت قرمز و برخی مشکلات و بی سر و سامانی های بازار که به باور بسیاری به دلیل عدم نظارت موثر بازرسان صنعت و معدن و همچنین سوء مدیریت است مهمترین دلیل حضور سرزده در صنعت و معدن استان بوده است .
نان در آدینه گران شد!
همه این اتفاقات و نامه نوشتن های عدل هاشمی و بازدید سرزده استاندار و تذکرات به صنعت و معدن استان ، در نهایت اثری نداشت و صبح امروز برخی نانوایی های قیمت نان را رسما افزایش دادند.
یکی از نانوایی های شهر یاسوج در خصوص دلیل افزایش قیمت نان گفت : امروز ساعت 6 صبح ! یکی از کارشناسان امور صنفی به آن ها ابلاغ کرده است که می توانند مصوبه افزایش قیمت نان را از همین امروز جمعه 23 آذر ماه اجرایی کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنگونه که در توجیه مصوبه افزایش قیمت نان مبنی بر افزایش وزن و کیفیت نان آمده بود ، تغییری در نان هایی که به مشتری با وجود افزایش قیمت داده می شد ، مشاهده نمی شود. ضمن اینکه در موضوع بهبود کیفیت ، مشخص نیست که نانوایی ها چه تغییری در دستگاه یا پرسنل و یا آرد استفاده شده خود داده اند که مشمول افزایش قیمت بر اساس مصوبه سازمان صنعت و معدن شده اند! و به نظر می رسد ، بهبود کیفیت و وزن نان بیشتر یک بهانه برای افزایش بوده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
بنازم مدیریت هایی بی تدبیر، استاندار فقط بلده خوب صحبت بی عمل انجام دهد،خدایا به کدامین گناه این دولت نمی گذارد یک شب آرامش داشته باشیم،خدایا تقاضای کمک میکنم جز مرگ راه دیگری نمی توانیم به تو پناه ببریم،نماینده گان ما فقط به کسانی به بها می دهد بهشون رای دادن، اگر انتقاد کنیم که باید بمیریم اما نگران نباشید استاندار و نماینده ها رئیس جمهور ماها از گرسنگی و سو تغذیه می میمیریم،اما بدانید که روز قیامت سر پل صراط راهتان را می بندیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
سلام لینک ها هیچ کدوم کار نمیکنه صفحه اول سایت باز میشه
امرلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خدا لعنتشو کنه روی این سردار پاسدار را زمین زدن واقعا حیفه نماینده کهگلویه بزرگ هم بود باید نانوایی ها رعایت میکردن به خاطر ابروی این پاسدار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار