معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت یزد با اشاره به افزایش قیمت کنونی گوشت مرغ تا 11 هزار و 950 تومان در بازار عرضه‌ي يزد، گفت: تلاش می‌شود تا قیمت مرغ تثبيت شود و روي قيمت هر كيلو 12 هزار تومان ثابت بماند .
کد خبر: ۶۹۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 16 December 2018

«علی افشارپور» در مورد افزايش ناگهاني قیمت گوشت مرغ، اعلام كرد: افزایش قیمت نهاده‌ها، كاهش توليد مرغ در داخل استان و مشکلات مرغداران باعث افزايش قیمت گوشت مرغ در بازار شده به نحوي كه در حال حاضر هر كيلو گوشت مرغ به قيمت 11 هزار و 950 تومان عرضه می‌شود .
وی افزود: البته با توجه به وضعیت خوب جوجه‌ریزی در مرغداري‌هاي استان، ثبات قیمت‌ها‌ را پیش‌بینی می‌كنيم ولي تلاش می‌شود تا قیمت مرغ در وضعيت كنوني ثبيت شود و حداكثر روي قيمت 12 هزار تومان ثابت بماند .
این مسئول در مورد افزايش قیمت گوشت قرمز نيز تصریح کرد: کمبود تولید دام در استان به دليل خشكسالي‌ها باعث شده تا توليد داخلي كفاف نياز استان را ندهد و به عبارتي يزد در تامين گوشت قرمز مورد نياز نقش مصرف‌‌کننده دارد و عمده نياز خود را بايد از خارج استان تامين مي‌كند.
افشارپور تامین دام از خارج از استان، افزايش قيمت نهاده‌هاي پرورش دام و خروج دام از كشور را دلیل اصلی افزایش قیمت کنونی گوشت گوسفند دانست و گفت: اليته قیمت کنونی گوشت گوسفند به ثبات رسیده و هر کیلو گوشت مخلوط  به قيمت 67 هزار تومان عرضه مي‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار