در اینجا به کارهای صورت گرفته در طول سه سال نمایندگی حاج عدل هاشمی در مقابل کارهای صورت گرفته در طول شانزده سال پیاپی نمایندگی حاج محمد موحد در کهگیلویه بزرگ میپردازیم که باز هم از مردم میخواهم بدون تعصب قضاوت کنند.
کد خبر: ۶۹۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 17 December 2018
آنچه که در ادامه می خوانید تحلیل ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و انتشار آن در جهت احترام به نظرات مخاطبان تابناک است و این سایت خبری تحلیلی محتوای آن را نه تایید و نه تکذیب نمی نماید. شما هم می توانید تحلیل و نظر خود را در رد یا تایید آن ارسال کنید.
دکتر سیداسماعیل محمدی مهر ، مقدمه:مردمان استان کهگیلویه و بویراحمد از دیر باز به غیرت و تعصب و شجاعت زبانزد خاص و عام بوده اند و هستند اما متاسفانه این شاخصه ها گاهی اوقات در جای نادرست به کار میروند به طوریکه نام رابطه خاله خورزویی گرفتند و اتفاقا همین تعصبات کورکورانه و خاله خورزویی به نظر بسیاری از بزرگان علت عدم پیشرفت استان است.حال از شما میخواهم بدون تعصبات و روابط خاله خورزویی به قضاوت بنشینید.
در اینجا به کارهای صورت گرفته در طول سه سال نمایندگی حاج عدل هاشمی در مقابل کارهای صورت گرفته در طول شانزده سال پیاپی نمایندگی حاج محمد موحد در کهگیلویه بزرگ میپردازیم که باز هم از مردم میخواهم بدون تعصب قضاوت کنند.
1-گازرسانی به قلعه رئیسی ،دیشموک
قریب به چهل سال است از نظام مقدس جمهوری اسلامی میگذرد و برای تمامی ایران اسلامی این نظام دارای خیر و برکت بوده است اما افسوس آنجاست که مردمان شهر قلعه رئیسی و دیشموک که همواره در تمام عرصه ها یار و همراه نظام و رهبری بوده اند بعد از گذشت 40 سال هنوز از امکانات اولیه برای زندگی برخوردار نبودند و با نفت سفید و هیزم ها ی درختان که باعث قطع درختان میشود و کودهای حیوانی مشعل های خانه و کاشانه خود را گرم میکردند. اما با اتمام طرح گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک و 140 روستای مسیر با هزینه اجرائی600میلیارد ریال که از طرح های بزرگ کشوری است مردم عزیز این مناطق میتوانند گاز را به خانه های خود ببرند و از مزایا ی آن استفاده کنند.لازم بذکر است که از 74 کیلومتر خط فلزی این طرح تاکنون 69 کیلومتر آن اجرا شده است و همچنین 68 کیلومتر حفاری و 56 کیلومتر نیز لوله گذاری شده است و تاکنون شبکه داخلی 40 روستا نیز اجرا شده است در این طرح 200 نفر مشغول به کار هستند که از این تعداد 80 درصد بومی هستند..این در حالیست که در زمان آقای موحد به بهانه صعب العبور بودن و نبود بودجه حتی وقتی اسم طرح گازرسانی این دو شهر می آمد برابر بود با جمله نمیتوانیم ونمیشود ولی آقای هاشمی به پشتوانه روحیه بسیجی وار و مدیریت های اجرائی قبل از این در گروه مهندسی قرارگاه خاتم ثابت کردند ما اگر بخواهیم هم میتوانیم هم میشود.
 
برتری چهار سال نمایندگی حاج عدل بر شانزده سال نمایندگی حاج موحد

2- نیروگاه گاه 750 مگاواتی پادوک کهگیلویه
سالها بود که مردم کهگیلویه در فصول گرم منطقه به علت کمبود برق کماکان با قطعی برق همراه بودند به طوریکه با این مسئله خوگرفته بودند . در طول 16 سال نمایندگی حاج محمد موحد مردم به علت بزرگی طرح نیروگاه برق حتی خواب نیروگاه را در سر نمیپروراندند اما در زمان حال با اینکه در تمام کشور احداث ۳ نیروگاه برق در دستور قرار گرفته باید افتخار کرد که یک مورد از این سه مورد در پادوک کهگیلویه ایجاد می‌شود.
با احداث این نیروگاه علاوه بر برطرف کردن مشکلات و نوسانات برق در شهرستان‌های چهارگانه و درمجموع در تمام نقاط استان امکان صادرات نفت نیز فراهم می‌شود. ،در واقع احداث یک نیروگاه برق نیورمند جهشی است برای راه اندازی صنعت های بزرگ همچون پتروشیمی و.لازم بذکر است ساخت توربین این نیروگاه با وزنی معادل ۶۰۰ تن در کشور ایتالیا در حال حاضر 85درصد پیشرفت فیزیکی داردکه به زودی در مدار تولید قرار میگیرد.
3-پتروشیمی پلی اتیلین دهدشت
در طول شانزده سال نمایندگی حاج محمد موحد یکی از تبلیغات ایشان احداث پتروشیمی بود که از این طرح فقط یک حرف باقی مانده بود و تابلوی احداث در زمینی بایر و چند کلنگ بر زمین و دیگر هیچ..که به قول شاعر بزرگ:سعدیا گر چه سخن گو و مصالح دانی/به عمل کار برآید به سخنرانی نیست مصداق این طرح بود. در دوه نمایندگی آقای بزرگواری هم این طرح راکد ماند تا اینکه حاج عدل هاشمی به میدان آمد و در همین مدت کوتاه سه سال مردم صدای ماشین های خاکبرداری برای اجرا را شنیدند و پیشرفت مکانیکی این پتروشیمی را برای احداث به عینه دیدند و دیدند که به حرف نیست بلکه به عمل است.طرح پتروشیمی دهدشت به هدف تولید 300هزارتن پلی اتیلن سنگین در حال اجرا است که دارای مزایای فراوان برای شهرستان منجمله اشتغال 1500نفر از جوانان و درآمد سرشار برای استان و شهرستان است.
4-طرح انتقال آب به چهار شهر دهدشت،سوق،چرام،لنده و 350 روستا
زمانیکه که جناب آقای موحد نمایندگی شهرستان را برعهده داشتند کشاورزان استان به علت کم آبی و به صرفه نبودن کشاورزی زمین های خود را فروختند و به شهر های اطراف مهاجرت کردند به طوری که مهاجرت از شهرستان به مشکلی بزرگ برای شهرستان تبدیل شده بود اما در زمان نمایندگی حاج عدل هاشمی طرحی به عنوان آبرسانی به چهار شهر بزرگ و 350روستا که در مجموع جمعیتی بالغ بر 260هزار نفر را شامل میشود صورت گرفت که شاید به جرات بتوان گفت در استان بی نظیر است.طول خطوط لوله در این طرح 75 کیلومتر که 11کیلومتر آن کوهستانی و 28کیلومتر آن تپه ماهوری است و در راه خود بیش از 8 منبع ذخیره آب که 80 هزار متر کعب آب را ذخیره میکنند دارد.
5-کارخانه سیمان سپو دهدشت
این کارخانه در دشت 6 هزار هکتاری کلاچو با ظرفیت تولید روزانه 1200تن و سالانه 400 هزار تن در حال اجرا است که سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای این طرح 2 هزار و 300 میلیارد ریال و بخش ارزی طرح سیمان سپو دهدشت 90 میلیون یورو است که قرار داد آن منعقد شده است و در حال اجراء است.از مزایای این طرح علاوه بر ایجاد درآمد برای شهرستان به اشتغال 600نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان منجر میشود.
6-طرح پایلوت اقتصادی شهرستان لنده
لنده شهرستانی که مردمانی بزرگ دارد و از دیر باز مدیر پرور بوده و این مدیران باعث افتخار استان و شهرستان بوده اند و هستند. در زمان نمایندگی آقای موحد حتما به یاد دارید که در استان میگقتند اخر دنیا شهرستان لنده است چون هیچ جاده و راه ارتباطی نداشت،سربازانی که دچار تخلف میشدند به عنوان تبعید به لنده میفرستاند و این شهرستان را به عنوان تبعیدگاه میشناختند اما اکنون نام لنده بر سر زبانها افتاده است و به سبب همت مردمان ومسئولین حال به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح است که این الگو با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجراء می‌شود و سبب محرومیت زدائی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و معیشتی مردم منطقه خواهد شد. تا کنون بالغ بر 30طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان لنده اجرا شده و جاده های ارتباطی با شهرستان های اطراف کشیده شده است.
7-جاده ارتباطی پاتاوه –دهدشت
در زمان نمایندگی آقای موحد این طرح به فراموشی سپرده شده بود و اجرای این پروژه به آرزویی برای مردم تبدبل شده بود.جاده ارتباطی پاتاوه –دهدشت که به راه ابریشم دوم معروف است و باعث تبادلات فرهنگی و یکپارچگی استان میشود ،نامش با نام حاج عدل هاشمی گره خورده است. اين پروژه از طرح‌هاي ملي است كه مركز كشور را به بندر امام خميني (ره) در جنوب متصل مي‌كند. به طوري كه فاصله اين محور 200 كيلومتر كوتاه تر از محور معروف خرم‌آباد – پل‌زال بندر امام خميني (ره) است.این طرح علاوه بر این که از نظر اقتصادی جاده‌ای بسیار به صرفه است و دسترسی به مناطق جنوبی از این جاده برای رهگذران از استان‌های شمالی‌تر کمتر می‌شود در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیری شگرف برای استان کهگیلویه و بویراحمد و مردمان آن دارد. این را همگان قبول دارند که نداشتن راه های ارتباطی علاوه بر محرومیت‌های مادی موجب برخی محرومیت‌های دیگر از جمله در حوزه فرهنگی و اجتماعی در استان و شهرستان شده است. اما با توکل بر خدا و همت مردم غیور و تلاش مسئولین به خصوص حاج عدل هاشمی این طرح بسیاری از مشکلات را یرطرف میکند.
8-بیمارستان چرام و نوسازی بیمارستان دهدشت
مردم عزیز شهرستان چرام در طول ادوار نمایندگی آقای موحد برای درمان باید به دهدشت میرفتند و این درحالیست که اگر بیمار وضعیت اورژانسی داشت به علت فاصله چرام تا بیمارستان دهدشت حتما عواقب ناگواری درانتظار بیمار بود اما در زمان سردار هاشمی به این وعده انتخاباتی جامعه عمل پوشانید و بیمارستان 32تختخوابی چرام را در زمینی به مساحت 20هزارمترمربع و با زیربنای 3800متر مربع اجرائی شده است و مردم به زودی با بیمارستانی که از لحاظ تجهیزات در سطح برتر کشوری است به درمان عزیزان خود میپردازند و این درحالیست که در حال حاضر با نوسازی بخش های اورژانس ، زایمان و جراحی بیمارستان دهدشت خدمات رسانی برای مردم شریف کهگیلویه تا زمان اتمام این پروژه از لحاظ کیفیت و کمییت نسبت به قبل ببیشتر شده است.
طرح های فسفات چرام،نیترات دیشموک،پروژه های مختلف ورزش اعم از چمن فوتبال و سالن ورزشی،جاده جایزان به لیکک و جاده ابوالفارس به لیکک و جاده های ارتباطی روستایی همگی نشان و گواهی از آینده روشن کهگیلویه میدهد که اگر در تمام ادوار گذشته نصف دوره سردار هاشمی کار میشد اکنون وضعیت کهگیلویه بزرگ از لحاظ معیشتی و پیشرفت بسیار بهتر بود.مهم تر از این ها به نظر نگارنده روحیه مطالبه گری است که در مردم و جوانان شهرستان پدید آمده و این نشان از بلوغ فکری مردم شهرستان دارد.حال سوال اینجاست که دستاورد 16سال نمایندگی آقای موحد در زمانی که کشور نفت را بشکه ای 100دلار میفروخت و توجه ویژه ای به مناطق محروم برای رفع محرومیت زدایی داشت برای شهرستان چه بوده؟کدام کارخانه و طرح اجرا شد؟چطور در زمان حال که کشور با مشکلات عدیده ای مانند تحریم و گرانی دلار و مشکل فروش نفت و قیمت 50دلاری هر بشکه نفت روبه روست ، میشود این طرح ها را انجام داد اما در زمان نمایندگی آقای موحد که مشکلات کشور یک پنجم مشکلات حال نبوده است نمیشد این طرح ها را انجام داد؟ در آخر از مردم عزیز میخواهم بدون تعصب قومی قبیله ای و مسائل شخصی به مسائل ذکر شده نگاه کنیم و قضاوت کنیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۲
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
همه مواردی که نام برده کدومش به سرانجام رسید
نماینده در طرح پایلوت اقتصادی لنده ذره ای دخیل نبود.پیشوند اسمتو دکتر میزاری وبدون تحقیق قلم میزنی.حیفه قلم یه دکتر اجاره ای بشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
واقعا" این آقایی که این نوشته هیچ اطلاعاتی درمورد وضعیت کاری ندارد سیمان سپو دارن دیوارهاش به طلبکاراش میفروشند اون وقت میگی سیمان سپو گاز قلعه رییسی ودیشموک هم زمان آقای بزرگواری بود و...
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
بیمارستان چرام کجا ساخته شده است که کسی از مردم چرام آن را بلد نیست‌.جدا دروغ نویسی و دروغگویی تا این حد .یا فسفات کجا!!!!!
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
مرتیکه این چه جسارتی هست که داری مینویسی؟؟؟ سناتور با حرف های تو که ..... هستی کوچک نمی شود،مردم داری حاجی زبان زد خاص و عام است، اون دزد مگه بهت پول داد تا اینا رو بنویسی؟؟؟
سکوتم از رضایت نیست
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
بند اول که هیچ ارتباطی به عدل و مدیر عامل جدید شرکت گاز نداشته و ندارد بلکه تلاشهایی شبانه روزی مهندس خستگی ناپذیر سخت کوش مومن و مرد گاز رسانی به استان مهندس صیدالی و نماینده قبل جناب اقای بزرگواری بوده فقط این جماعت اومدن و ادامه دادن بند شیش که هیچ ارتباطی به نماینده ندارد بلکه تلاشهایی شخص دکتر دارا کریمی فرماندار شهرستان میباشد بند هفت که از سالیان گذشته استارت خورده و معلوم هم نیست کی تمام خواهد شد بند پنج هم هرچه من یاد دارم حداقل به بیش از ده سال گذشته برمیگردد پس لطف کنید کمی کمتر دروغ بگید حالا بقیه بندها هم من اطلاعاتی ندارم ولی یقینا و با روحیه ای که از امثال نگارنده و طیف جناب عدل دارم معمولا بزرگ نمای و اخبار کذب دادن فعالن خارج نخواهد بود متاسفام برای این همه دروغ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
وجدانا عدل هاشمی بهتر از تاجگردون هم هست . اقبال ما کج وابیه که فوری مقایسه عدل و موحد ایکنیم
موحد خوب یا بد رفت دیگه هم نمیاد براریم هاشمی کارش را بکنه انشاالله موفق هم میشه
البته احترام قبلی ها و موحد را هم حفظ کنیم دیگه از این بیشتر نتونستند
موحد حتما خودش می بیننه که شرابط آدم پرتوان می خواد که اون دیگه نمی تونه ، تحلیل رفته بزارین عدل کارش را بکنه
سیدعلی موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
واقعاهرچه بااقای هاشمی جلوتر میروی واپسگرایی بااقای موحدرابیشتراحساس میکنیم که چه سالهای طلایی روازدست دادیم. زمانی که اقای هاشمی امد کجا وزمان اقای موحدکجا؟خیانتی که حاج اقا موحدبه کهگیلویه بزرگ کرد تابیست سال دیگر جبران نمیشود. چه کارها میشد ونکرد چه پروژه هایی میشد انجام بدن وندادند. سدکلات هیچ وقت ازیادمان نمیرود!شرکت سیمان کهگیلویه که یاسوج احداث شد ازیادمان نمیرود دورزدن جاده اصفهان یادمان نمیرود. وخیلی افسوس که چه خطای نابخشودنی کردیم ماباانتخاب نسنجیده گذشته مان ولی این مردم دیگراشتباه نمیکنیم وبه گذشته برنمیگردیم.
احمد
|
Netherlands
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
دمت گرم دکتر عزیز..شیر مادرت حلالت
سامان
|
Netherlands
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
با سلام خدمت دکتر عزیز..انصافا عدل هاشمی بهتر از همش کار ایکنه حتی تاجگردون..درود بر نویسنده دکتر محمدی
سارا
|
Netherlands
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آقای دکتر محمدی مهر طبقه گفته شما ما اگر تعصب نداشته باشیم هر چی درست میشه و الان بر طبق کارها معلومه عدل کارهاش بهتره ولی مردم ما هنوز تعصب رو کنار نمیزارن
KAMANDAR
|
United States
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
سلام بر دکتر محمدی مهر..اقای موحد فقط پارتی بازی کرد و شخصی کار کرد
داداش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
تشکر از آقای دکتر محمدی مهر..آقا انصافا موحد هیچ کاری نکه..هیچ..خدا رحمت کنه شیری که خوردی...درود بر سردار
رضا مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
مرحبا اقای دکتر..موحد کاری کرد که تا چند سال پیش تو شهرستان دهدشت سر میدان گاو و احشام بود..شهر نبود که..بودجه ها چه شدن زمان موحد؟شدن پرادو و مغازه طلا فروشی و ...
ضامن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
هیچ کدوم ازبندهای ذکر شده توسط برادرمحترم ربطی به نماینده نداره زمان آقای موحد همین قلعه رئیسی ودیشموک جاده نداشتند چه برسه به گازبعدش مگه قرارنیست هرچه جلوتر برویم وضعیت بهتر بشه دلیلی نداره شرایط فعل رابا شرایط قبل ونماینده فعلی رابانماینده قبلی مقایسه کنی
شلالدون
|
Netherlands
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
ای جوووووونم سیت..ترکوندیش که..درود برعدل سردار سازندگی
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خداگواهه من سیاسی نیستم ولی زمان موحد مردم فقط دنبال کار شخصی و پارتی بازی بودن ولی الان مردم و عدل هاشمی دنبال کارای بزرگن که تو کشور در سطح بالاست..اندکی انصاف...با تشکر از دکتر محمدی
عباسعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آقای دکتر مردم ما خواب خرگوشی هستن هنوزم سناتور سناتور میکنن..نمیدونن همین سناتور زمانیکه مردم دهدشت از دنیا و ایران هزار پله عقب بودن به فکر پارتی بازی شخصی بود نه به فکر عموم مردم و شهرشد
حسین باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
در جواب اقای مسعود باید بگم امثال شما که با زبان توهین صجبت میکنید طرفداری موحد هستید و با این زبان دفاع میکنید؟؟متاسفم برات و تشکر میکنم از استاد خوبم دکتر محمدی مهر
صیاد دل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
درووووووووووووووووووووود بر عدل هاشمی
توفیق نزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
ای خدااااااااا تو گواه باش که موحد فقط پارتی بازی کرد...به جا اینکه بگید موحد خوبه بگید چه کار کرد>؟دعوا نداره که..موحد تناه کاری کرد این بود که هیچ کاری نکرد
چغل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
موحد خیانت کرد به شهرستان خیانت اینه که کدوم راه و جاده و پروژه را راه انداخت؟؟هییییییییچچچچچچچچچچچچ...فقط پااررررررتییی بازی
عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
قربون پنجه هات برم دکتر عزیز..والا عدل بهتره..من خودم به موحد رای دادم و به عدل رای ندادم ولی اینبار به عدل رای میدم
عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اونایی که گفتن هنوز راه نیفتاده مگه انتظار دارید تو سه سال راه بیفته.لااقل اینه که کار شده و اتمام میشن تا سال دیگه...ولی جالبه تو 16 سال انتظار نداشتید؟؟16 سال چیز کمی نیست....مرررررردددددددممممم فککککککرررر کنننننییییدد
F14
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
رای ما سردار عدل هاشمی..بخدا مخالف سر سختش بیم ولی از این به بعد مدافعش هستم..خوبه روشنگری کنید
ذولفقار حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
درود بر سردار....رای ما سردار عدل هاشمی
کربلا عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
عندالله من طرفدار هیچکدام نیستم ولی هاشمی قابل مقایسه با حاج آقا موحد نیست.
موحد مرد خوبیه منتها نه برا نمایندگی چون غیر از پارتی بازی و نورچشمی یه کاری که انجام داده میشه لطف کنید نام ببرید غیر از خاله خورزو.
همانطور که مستحضرید هاشمی یک مهندس مکانیکال و یک مدیر پروژه به تمام معناست،و به همین توانایی و رزومه کاری برمیگرده این همه طرح های کلان پیاده کردن.
به هر صورت رای من هم موافقت با تیتر خبرنامه هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
دست عدل هاشمی و بقیه نماینده ها خوش.بنده ساکن چرامم و طرفدار حاج عدل ولی بیمارستان چرام دیوارکشی شده و هنوز به مرحله اجرا نرسیده تا درست هم بشه احتمالا 10 سال دیگه طول بکشه یعنی دهه فجر 10 سال دیگه. و شایدم بیشتر.فسفات و نیترات و سیمان سپو و بقیه طرحها هم تا آماده شدند اونوقت همگان می بینند و نیازی به مقایسه اشخاص نیست به نظر این حقیر منظور نویسنده از این متن به جان هم انداختن طرفدارای سه نماینده بوده و دوست داره ببینه مردم چقد کامنت میزارن... بازهم میگم دست حاج عدل درد نکنه ایشون با سرمایه بزرگی که دارن باید بیشتر خدمت کنن
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
کسی که هنوز با وظایف نمایندگی آشنایی ندارد نمی تواند مسائل را تحلیل کند،اینهایی که گفتید ،نوشتید وانها را به نماینده ربط دادید اصلا نه کار نماینده است و نماینده از آنها خبر دارد ،فقط نماینده نشسته تا قدمی در این حوزه برداشته شود آنرا به خود منتسب نماید ،آقا تا کی عوام فریبی،!!!ترا خدا دیگه بس کنید ،چرا ما را با‌استان های دیگر مقایسه نمی کنید ،چرا جایگاه و رشد توسعه استان و حوزه انتخابیه ما را با دیگر استان ها مقایسه نمی کنید ،نمایندگان استان ما بجز عزل و نصب ها ،این یکی را بردار و دیگری را بکار بگیر دیگر چکار کردند ،نماینده به جای نظارت و پیگیری که جزو وظایف اصلی اوست دخالت در کار قوای دیگر را در اولویت‌خود قرار داده است ،منتظرست که دولت در منطقه‌ای کار عمرانی انجام دهد ویا ردیف اعتباری اعلام نماید سریعا در مقام سخنگو بر میآید وآنرا به خود ربط میدهد ،مردم دیگر روشن شدند و فریب اینگونه شانتاژها‌را نمی خورند فکر کنم نویسنده این تحلیل اگر اینگونه که نوشت اطلاعات دارد نیاز به طی یک دوره آموزشی فشرده دارد که برای این دوره از نماینده بتواند موثر واقع شود وگرنه اینگونه موارد و دروغ پراکنی در‌مردم تاثیری ندارد ،چرا نماینده از اشتغال جوانان و بیکاری آنها حرفی نمی زد ،چرا نمی گوید آن لیست ۵۰۰۰نفری که قول اشتغال به آنها داده به کجا کشیده، آن همه جاد ه های اتوبان وکارخانه و....نامی نمیبره ،چرا نگاهی به چاله و..شهر دهدشت و آسفالت دیگر شهرها نمی اندازد، این کارهایی که نام بردید وانها را بنام نماینده مصادره کردید حتی اگر‌این حوزه نماینده ای در مجلس نداشته باشد بهتر و بیشتر انجام می گرفت، جاده پا تاوه از زمان رژیم گذشته تا بحال در حال ساخت وساز بوده و هنوز هم به بهره برداری نرسید واگر یک روزی به پایان رسید هم نباید کسی آنرا به خود ربط دهد ،البته بعضی ها از نقشی که در معرفی پیمانکاران به آن داشتند نفع سرشماری بردند ،بپرسید اعتبار آبرسانی به چهار شهرستان حوزه کهگیلویه در چه زمانی به تصویب رسید ، اگر‌میخواهید نماینده فعلی بیش از این در نزد‌مردم تحقیر نشود از او‌دفاع نکنید‌چون مردم تفاوت دروغ و انجام کار را به درستی تشخیص میدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اینجور که شماقلم زدیداگر خدمات بی نطیر احمدی نژادرابه پای بزگورای میزدیم الان باید ازبزرگواری گل وبلبل تعریف بکردیم
جوادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اقای عزیزی که گفتی بودجه چه وابی و چ شد برو جاده ها رو ببین تا متوجه بشی چه شد..بعد چرا انهمه عصبانی که سی خط نوشتی ..فقط یک خط مینوشتی مچحد چه کرد
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
سردار درود خدا برتو..رای میدهیم ب سردار
mihan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
درود بر مدافع حق و حقیقت عدل هاشمی ...ی متن بزنید موحد ۱۶سال چه کرد؟؟؟هشتک بزنید ...هیچ
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
افرین بر نویسنده متن..لا اقل این مطالبه گری که سردار واقعا تونست وعده عمل کنه و اینکه موحد ۱۶سال بر مسند بود ولی هیچ پروژه ای از خود بجا نزاشت را مردم ایجاد کرد...
توسلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خدا شاهده من چهار دوره ب موحد رای دادم اما حقیقتش قابل قیاس نیستن سردار و موحد..سردار همه وعده ها رو جامعه عمل پوشاند اما موحد متاسفانه فقط کار شخصی کرد..اونایی ک میگن نه از همون نفراتن..درود بر عدل
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
با سلام
در اینکه شانزده سال موحد کم کاری شد شکی نیست ولی عدل هم نسخه ای دیگر از جنس موحد هستش و چندان تغییری در شرایط مردم و حوزه انتخابیش ایجاد نکرده است،البته تا زمانی ک نماینده شهرستان در دست عده ای ک وظیفه اصلیشون تبلیغ دین و محافظ مرزهاست و ربطی ب سیاست ندارن و برخلاف فرموده امام وارد صحنه شدن بایدم شاهد پسرفت و عقب ماندگی بود
توسلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
سلام اقای دکتر محمدی خواستم بگم بدون تعصب باید گفت درود بر عدل...واقعا باعث غروره ایشان در حال زحمت کشیدن هستند
دهرابپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
من معلم ادبیات هستم خواستم بگم یکی از متن هایی که با نهایت دقت و رعایت اصول نوشته شده این متن قدرتمند بود و روح سخنان هم روح حقیقت طلبی است..با تشکر از اقای دکترمحمدی مهر
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اینها همه ظاهر سازی است، این کسی که متن را نوشته با کسی که مسئول این سایت است، کاملا معلوم است از هواداران عدل هاشمی هستند و دارند از عدل پول میگیرن، بس کنید دیگه، بذارید حاج محمد موحد بیاد تا برنده بشه دور بعد و این که عدل هاشمی کی رو گذاشت سر کار؟؟؟کی مردم داری کرد در این چند وقت که مجلس بود؟؟؟ عدل هاشمی الان منفور شده، مردم دارن لحظه شماری میکنم برای انتخابات تا موحد برنده بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
وداغ دکتر تاجگردون بايد همتون بترکين
ملا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
ملا مسعود این سایت یک سایت دولتی هست ..نگو خندم میگیره...درود بر عدل..محمدی چ کردی که میخوان منفجر بشن..درود برتو
ملا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
درود بر عدل..محمدی چ کردی که میخوان منفجر بشن..درود برتو...فقط بگید موحد چه کار کرد؟؟؟زور نزنید و عصبانی نشید
کربلا عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
واله باله موحد کارش حرفه اش نماینده مردم بودن نیست.
بخدا نه می‌خوام ایشان خراب بشه از چشم نه تاثیر منفی.
ولی عندالله دوتا محاسبه دو دوتا بدین آقای بیست سال مجلس رفته.
چرا آقای موحد تشریف نمی‌برند سر شغل اصلی خودش تبلیغ دین و مذهب اگه واقعا کارش خیر هست نه پارتی بازی و دنیا طلبی.
آقای عدل هاشمی نقدا مهندس عمرانی پروژه‌ای و سازندگی هست بزارین به حساب ندانی من چوب اندازی خوب نیست تا الان هم هاشمی واقعا زحمت کشیده و خدا خیرشان بده.
انشاالله موحد هم به راه راست هدایت بشه به شغل اصلی بازگرده البته فقط شغل نه معامله پرونده دوباره
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خدایی موحد هر دوره یک کار انجام ایدا الان ایطوری نبودیم..ولی عدل هاشمی خدایی داره کار ایکنه..
گردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
سلام بر دکتر محمدی..دوستان ایشون فرمودند اجرا نفرمدند بهره برداری اولا...دوما زمان موحد ن اجرا بود ن حرف اجرا..عدل داره کار میکنه خدایی..
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
قربونت برم دکتر محمدی مهر..یکی بالاخره حرف حساب زد
firoz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
دکی عجب نقد با روحی نوشتی...دمت گرررم..رای من خودته
محمد باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
احسنت دکتر محمدی واقعا مادر روستای راک نابود شدیم
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خدمات و زحمت های سردار حاج هاشمی در این 3 ساله قابل قیاس نیست با همه نمایندگان ادوار گذشته ... همه هم میدونن سردار هاشمی دلسوز مردم و منطقه هستن و کاری کردن کارستان و به همه وعده هاشون عمل کردن ... خسته نباشید سردار سازندگی و مرد عمل
فدرال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
روحت شاد اقای محمدی مهر..ولی دفعه دیگه خواستی بنویس ی طور بنویس که مخالفان اینجور نچزونی ..چون در شهر ما مردم فکرشون رو به تعصب میفروشند...هشتک تو اینستا گرام بزراید 16 سال موحد چه کرد؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وجدانا کسی که نوشته وجدادا عدل هاشمی بهتراز تاجگردونه عدل هاشمی جایی گذاشتشه سر کار
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
برابرخاک جاده اصفهان عدل هاشمی پول گرفت ولی چیکارش کرد همش گذاشت برای تبلیغات خودش
فاطمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سلام بر دکتر عزیز حر ف دل همه رو زدین والا عدل هاشمی لااقل یه استارتی برا این کارا زد ولی من هر چی فکر میکنم یادم نمیاد اقای موحد چه کارای کرد جز اینکه دوستانش رو در شرکت نفت مشغول ب کار کرده ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
موحد فقط شخصی و دیگر هیچ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
والا هاشمی خوب بی موحد هم خوب. په بزرگوارینه بنوم کوچن دلوم وو خو د هیچ نکرد سی مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
په اگه راس ایگی یه عکسی وه بیمارستان چروم بزار تا بوینیمش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
همشون دسشون من يه کاسه .دس و ري هيچ کو يکيش نشورين
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
واقعاً متاسفم....بیشتر تاسفم از اینه که یه آدم تحصیلکرده گزارش دروغ اطلاع رسانی میکنه فقط یدونه اش مثال میزنم سیمان پوکه تو یک کیلومتریش زندگی میکنم همه وسایل داخل کارگاه فروختن بدبختی من میخواستم یه توربین از وسایل بخرم کمی دیر رسیدم چون همه رو زیر قیمت فروختن اینه هم حرف سه سال پیش فقط دیوار هاش موندن که تو منطقه خودمون خریدار گیر نیومد بیرون از استان هم هزینه باربری زیاد بود خلاصه فروخته نشدن بقیه پروژه ها هم بهشون میگن پروژه ملی یعنی فرقی نداره من باشم یا شما یا حاج عدل یا حاج بزرگواری این طور کارها سالیانه تو کشور در حال انجام بعدش هم در خصوص سیمان سپو حاج آقا بزرگواری خیلی برای راه اندزیش تلاش کرد ونتیجه نهایی نداد برای مثال سال آخر دوره دومش 17 میلیارد بودجه برای کارخانه گرفت معلوم نشد پول سر از کجا درآورد در ضمن خیلی از آشنا ها خصوصا بچه های کارمند ضرغام آباد الان دارن چوب همین کارخانه سیمان میخورن بدبخت ها به دلیل ضمانت یا تو زندان هستن یا در حال فرار یا دنبال پارتی برای کسر نشدن از حقوق کارمندیشون

خلاصه اش کنم طرفدار هیچ کاندید هم نیستم ولی بدونید این شهرستان هیچ وقت روز خوش از سیاستمدارهاش ندیده و نمی بینه اما به نظر شخصی من یکی مثل حاج آقا موحد بهتر حال که کار عمومی از این حکومت برای منطقه لر نشین ندیدیم که هم دلیلش خودمونیم پس خدا بیامرز نفر قبلی تو همه مسئولیت ها خصوصا حاج موحد به خاطر کارهای شخصی که انجام میداد به خصوص اشتغال برای مردم استان اگر هم نکرد بدونید تلاش کرد ولی زورش بیشتر نرسید

ایشالا یروزی بیاد مسولین کشوری یک درصد کارهایی برای بقیه اقوام ترک کرد بلوچ عرب ولو انجام میدن برای ما هم انجام بگیره همه اقوام که نام بردم به غیر از کمک دولت و حکومت با خارج کشور ارتباط دارن که میتونن راحت ببا هم زبان هاشون دادستد کنن اولی ما لرها هیچ کمکی از دولت و حکومت بهمون نشده در خفقان کامل بسر میبریم یه هندونه میکاریم تا بخواهیم ببریم سر مرز گمرک چند برابر میشه غیرقانونی تا بخواهیم بفروشیم خریدار گیرمون نمیاد درنهایت یه عرب تو سه دقیقه حرف زدن جهت معامله سودش بیشتر از سه ماه زحمت ماست

کاشکی یا خدا میکشتمون یا و همون دوره قبل بر میگردون تا میرفتیم دنبال گوسفند بزها حداقل روزانه غذای سالم میخوردیم و ککاگریل مون درست میشد بهم ...........
سادات مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
واقعاً هرکس این متن نوشت یاآدم بیسواد وکم تجربه ای بودیایکی نان خورهای عدل بود که پول جاده پاتاوه به دهدشت به یغما بردند ولی موحدهرچه بوددزدنبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
طرفداران عدل خیلی دروغگو و بی انصافن خیییییییلی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
ببینید ادمای سیاست اومدن مثل زمان امام علی خونه نشین شدن (لاهوتی)بجاش ی عده که مشخص نیست ازکجا به این همه پول باد اورده رسیدن دارن جولان میدن انشالله که موحد وعدل جوری بهم گیر کنند ک پیچشون باز نشه
محمود رخ افروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
باسلام
مقایسه کنید..


۴سال سردار هاشمی پور رابا16سال آقای موحد
ای کسانیکه بدون آمار حرف می زنید.
ببین توحوزه انتخابیه خودتان الان امیدی وحرکت به جلوبود یا4سال سردار
درود خدا برسردارهاشمی هرکه خواست جایی حرف بزنه مستند روکند.نه حرف
درودوصددرود سردا ر هاشمی پور
مرتضی مهنایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
شخصیت هاشمی بابسیجیان خاکی ومردان بی ادعا شکل گرفته پیرمردان را پدرش پیره زنان را مادرش وهم سن وسالان را برادرش وجوانان ونوجوان را دختر وپسر خود می دانند وخودرا وقف خدمت به این مردم می داند.
آرا سردار هاشمی ۷۵۰۰۰وجناب موحد۶۵۰۰۰رای و جناب نجات نیا ۶۰۰۰میباشد این حرف منه و دوم اسفند مشخص خواهد شد.سعیدجان کم سیم کری بخون خیلی بیتابم و منتظرم دوم اسفند زود برسه .
جوابتو توی می‌دونم میدم.
البته امیدوارم که سوم زونی داشته بی که بیای فولانگ تا حسابتو برسم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار