رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: این موضوع ایراد اساسی دارد که حقوق کارگران علی‌رغم افزایش قیمت کالاها افزایش نمی‌یابد و باید تولیدکنندگان نیز علی‌رغم همه مشکلات از کارگران حمایت کنند.
کد خبر: ۶۹۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 17 December 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ احمد فاضلیان در نشست ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان البرز که با دعوت شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان البرز در اشتهارد برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما بازدید و قرار گرفتن در جریان فعالیت‌های واحد‌های تولیدی بود تا مشکلات آنها رفع شود.

وی افزود: در برنامه امروز از واحد‌های خیلی خوبی بازدید کردیم که در این شرایط تحریم اقدامات خوبی در حال انجام دارند، تولیدکنندگان در حال کار جهادی هستند و با ظرفیت بالا کار تولید را انجام می‌دهند و علی‌رغم همه مشکلات بخش تولید در حال فعالیت است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم،گفت: کارگران شریف و زحمتکش مانند سربازان خط مقدم هستند و مدیران، سرداران این جبهه هستند.

رئیس کمیته حمایت قضایی استان البرز با بیان اینکه اشکال کار ما این است که صادقانه با مردم حرف نزدیم، عنوان کرد: مردم ما مردم همراهی هستند، اگر از ما صداقت ببینند و وظیفه‌ خود را برای خدمت آنها به کار بگیریم درک می‌کنند.

فاضلیان با بیان اینکه قیمت اقلام ضروری افزایش یافته که برای قشر ضعیف جامعه سخت است،گفت: دستگاه قضایی استان بر اساس رسالت، خود را موظف به حمایت همه جانبه صنعتگران استان می‌داند و از همه ظرفیت‌ها برای کمک به آنها بهره‌گیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات قضایی باید به گونه‌ای باشد که هیچ واحد صنعتی در استان تعطیل نشود،گفت: برای رفع مشکلات راهکار دیگری پیدا شود و در شرایط امروز تعطیلی و بسته شدن واحد‌های تولیدی وجود ندارد.

فاضلیان با بیان اینکه دستگاه قضایی جلوی تعطیلی دهها واحد صنعتی را گرفته است،گفت: نوع تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ویژه به نحوی بوده که هیچ دستگاهی قادر به حل مشکلات قضایی نبوده و برخی اوقات احکام قطعی قلع و قمع  برخی از واحدها در این ستاد جلوگیری شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه امروز ما شرایط خاص و افزایش قیمت مواد اولیه را پذیرفته‌ایم،گفت: چرا وقتی به قشر کارگر می‌رسیم برای صد هزار تومان افزایش مزد کارگران مطرح می‌شود که واحدها در حال تعطیلی است، بخش اعظمی از کارگران با حداقل حقوق در حال گذراندن زندگی هستند و این افراد بسیار هنرمندانه با این حقوق‌ها زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید فکری برای این افراد که با حداقل حقوق زندگی می‌کنند بکند، عنوان کرد: این موضوع یک ایراد اساسی دارد که حقوق کارگران علی رغم افزایش قیمت کالاها افزایش نمی‌یابد و باید تولیدکنندگان نیز علی‌رغم همه مشکلات از کارگران حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار