به گزارش تابناک شهرکرد- رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از توزیع10هزار و 256 حلقه لاستیک در نیمه دوم امسال در استان خبر داد و گفت: برای تامین و تحویل لاستیک مورد نیاز استان محدودیتی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۹۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 17 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، سید نعیم امامی افزود: با ساماندهی بازار لاستیک سهمیه دولتی و قیمت تعادلی ، آرامش نسبی در نیمه دوم امسال بر بازار لاستیک در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی استان حاکم است.
به گفته وی، از مجموع لاستیک توزیع شده 4 هزار و 298حلقه لاستیک تولید داخل و 5 هزارو 958 حلقه لاستیک وارداتی توزیع شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: اولویت بندی تامین و توزیع لاستیک خودرو ناوگان عمومی مورد نیاز از طریق سازمان راهداری و حمل ونقل بار و مسافر صورت می گیرد و لاستیک های توزیع شده در سایزهای مختلف خودورهای مسافربری و باری به عنوان پر مصرف ترین لاستیک های تقاضا شده است.
امامی، با اشاره به اینکه مصرف لاستیک خودروهای سنگین در برخی شهرهای این استان بیشتر از شهرهای دیگر کشور است، گفت: توزیع لاستیک سنگین بین شهری بر اساس پیمایش توسط اداره کل راهداری صورت می گیرد.
وی از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در بازار، مراتب را از طریق تلفن 124 اعلام کنند.
جاده های چهارمحال و بختیاری قالب کوهستانی در محور مواصلاتی جنوب به فلات مرکزی ایران است.
اکنون 10 هزار خودرو در ناوگان باربری و مسافری چهارمحال و بختیاری فعال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار