مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: در ماه های مهر و آبان سال جاری 60 نفر براثر سوانح رانندگی در جاده های این استان جان باختند.
کد خبر: ۶۹۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 18 December 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان ، دکتر مهدی نوروزی  گفت: 21 نفر از جان باختگان سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان در ماه های مهر و آبان، زن بودند.
وی خاطر نشان کرد: در ماه های مهر و آبان سال گذشته 51 نفر براثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان جان باختند که از این تعداد 35 نفر مرد بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: در این مدت 990 نفر براثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان مصدوم شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 49 درصد افزایش یافته است.
دکتر نوروزی ادامه داد: در ماه های مهر و آبان سال گذشته 239 زن و 423 مرد براثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان مجروح شدند.
وی تصریح کرد: آمار جان باختگان سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان بسیار نگران کننده است و اتخاذ تدابیر راهبردی برای رفع این چالش مهم اجتناب ناپذیر است.
دکتر نوروزی اضافه کرد: فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش برخورد قانونی با متخلفان در کاهش سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان تاثیر گذار است.
مدیرکل پزشکی استان سمنان با بیان اینکه تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی استان در ماه های مهر و آبان سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است گفت: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه راه و نظارت بر ناوگان های باری و مسافربری در کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان تاثیرگذار است و اذعان داشت: رانندگان وسایل نقلیه در هر 2 ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت را در برنامه خود لحاظ کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار