رئیس دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس دانشگاه سمنان گفت: مسیر رشد و توسعه دانشگاه های کشور با استیضاح وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری ناقص می ماند.
کد خبر: ۶۹۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 25 December 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر مسعود نصیری با بیان این مطلب افزود: وضعیت وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری اکنون به ثبات مطلوبی رسیده است و برهم خوردن این ثبات با استیضاح وزیر به صلاح نیست.
بررسی و نتیجه نهایی استیضاح منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکشنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی انجام می شود.
رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضربه به انسجام جامعه دانشگاهیان و انسجام این مجموعه است، بیان کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری ها در زمان منصور غلامی مسیر ثبات و آرامش را به این وزارتخانه بازگرداند و تحقق این مهم خواسته جامعه دانشگاهی کشور بود.
رئیس دانشگاه سمنان، به نتیجه اثربخش پیاده سازی سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه های کشور اشاره و تصریح کرد: کارنامه منصور غلامی وزیر علوم از دستیابی به موفقیت های مختلف در مدت کوتاه وزارت حکایت دارد، و این در حالی است که مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح این وزیر شده است.
دکتر نصیری با بیان اینکه  استیضاح وزیر علوم ضربه سختی به فعالیت و سیاست های دانشگاهی وارد می کند  اظهار داشت : این اقدام ترمزی برای برنامه های راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
وی گفت : دانشگاه های کشور در مسیر رشد و ترقی در حرکتند و استیضاح وزیر علوم باعث بازایستادن، ابتر ماندن و عقب افتادن برنامه های رو به رشد این وزارتخانه می شود.
نصیری تاکید کرد : در شرایط فعلی استیضاح وزیر علوم و یا حتی چنین جوی را به وجود آوردن، کمکی به جامعه دانشگاهی کشور نیست.
وی با اشاره به این که دوره مدیریتی روسای دانشگاه ها چهار ساله تعریف شده است، یادآور شد: چگونه می شود این دوران برای وزیر کوتاه مدت تر از این باشد و در این مدت نیز تمام خواسته ها محقق شود.
نصیری با بیان این که وزیر علوم دستاوردهای بی شماری را در این مدت در کارنامه خود دارد، ابراز داشت: سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این برهه، استقلال را به دانشگاه های کشور بازگرداند.
رئیس دانشگاه سمنان خواستار تجدید نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری شد.
یاد آور می شود ؛ دکتر غلامی که طی چهار دهه پس از انقلاب در مسئولیت های متفاوت و در استان های مختلف کشور مشغول به فعالیت بوده است از آبان 96 به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار