رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان:
به گزارش دانشگاه سمنان ، نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور از سوم دی در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور مقامات کشوری افتتاح شد .
کد خبر: ۶۹۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 27 December 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت :پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هم در این نمایشگاه در کنار  ۵۱ دانشگاه، ۱۵ پژوهشگاه، ۴۰ پارک علم و فناوری، ۷۹ مرکز رشد و ۱۴ مؤسسه تحقیقاتی،  فناوری‌های خود را عرضه کرده است .
دکتر علی حقیقی اصل با بیان اینکه هفت شرکت فناور مستقر در مرکز رشد و پارک علم و فناوری دانشگاه  توانمندی های خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند افزود : شرکت بازرسی فنی پارس آزمای جامع کومش با ارائه تجهیزات تخصصی محافظت محفظه (IP & IK code) و پلیمر ، شرکت ورساز فناوران فرا ترک با ارائه محصول دیوار سبک آسان نصب  و شرکت سازان ایده آتیه گستر صد دروازه  با ارائه سایت جامع خدمات مهندسی از جمله شرکتهای حاضر در این نمایشگاه هستند .
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به حضور شرکت الماس ایده علم و فناوری با ارائه فناوری ارتقاء کیفیت نشریات علمی بین ‏المللی و شرکت مهندسی پویان صنعت قومس با ارائه سامانه های مدیریت یکپارچه آنلاین تصریح کرد : شرکت های فناوران نگین قومس و فناوری اطلاعات اطلس کویرهم به ترتیب با ارائه حفاظت کننده و براق کننده طبیعی چرم و  اپلیکیشن جامع خدمات خودرو در محل ، دیگر نمایندگان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشورهستند .
به گفته وی ؛ علاقه مندان برای بازدید از دستاوردهای پژوهشی و فناوری شرکت های فناور مرکز رشد و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به غرفه این پارک در سالن شماره 5 مراجعه نمایند .
دکتر حقیقی اصل خاطر نشان کرد : حضور در این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی دستاوردها و خدمات شرکتهای فناور به اساتید ، دانشجویان ، سرمایه‌گذاران و دست‌اندركاران و متخصصان این عرصه و نیز بازار یابی برای محصولاتشان است .
یاد آور می شود ؛ در این دوره از نمایشگاه که با حضور ۸۰۰ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی وبا هدف حمایت از تولید ملی و حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع نیاز‌های داخلی توسط تولیدکنندگان داخلی در حال برگزاری است ،  سه هزار و ۱۹۹ طرح توسط دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و مؤسسات تحقیقاتی ارائه شده است .
این نمایشگاه تا ششم دی ماه آماده بازدید علاقه مندان است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار