مدیر مالی و ذی‌حساب شرکت ملی گاز ایران:
به گزارش تابناک سمنان ، با اهتمام شرکت ملی گاز ایران، بیش از ۹۵ درصد از تعهدات این شرکت به وزارت آموزش و پرورش طی سال‌های ۹۴ تا پایان آذر ۹۷ انجام و مبلغ ۱۱۶۴ میلیارد تومان به این وزارتخانه جهت نوسازی و تجهیز مدارس به سامانه‌های گرمایشی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۹۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 29 December 2018
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمدحسین حسینی، مدیر مالی و ذی‌حساب شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: مطابق با قوانین، شرکت ملی گاز ایران می بایست از محل وصول عوارض گازرسانی، نسبت به پرداخت ۲۰ درصد از این عوارض به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور اقدام نماید که تا کنون بطور کامل به این تعهدات عمل نموده است.
وی در ادامه، افزود: بدین ترتیب، طی سال‌های ۹۴ تاکنون از مجموع ۱۲۳۰ میلیارد تومان سهم عوارض مدارس، مبلغ ۱۱۶۴ میلیارد تومان که معادل بیش از ۹۵ درصد تعهدات می باشد به این وزارتخانه پرداخت شده است.
حسینی با بیان این که ۵ درصد باقی‌مانده نیز عمدتاً به دلیل عدم پرداخت برخی از مطالبات شرکت توسط مشترکان عمده است، اظهار داشت: این مبالغ و مطالبات که معمولاً در هر سال مالی وجود داشته، به سال آینده موکول می‌شود که طبیعتاً مبلغ مذکور نیز پس از وصول مطالبات، به سرعت پرداخت خواهد شد.
مدیر مالی و ذی‌حساب شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون نیز در مجموع، مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده که ۱۸۶ میلیارد آن مربوط به امسال و الباقی آن، بدهی سال گذشته بوده که امسال تسویه گردید.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و مالی کشور در سال جاری، تصریح کرد: موضوع کمک به آموزش و پرورش و توسعه و تعالی این سازمان که تربیت‌کننده نسل آینده است، از اولویت‌های وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران بوده و بر همین مبنا، با اتخاذ رویکردهای مالی مناسب، این شرکت به تمام تعهدات خود مطابق قانون عمل کرده است.
حسینی در پایان با ابراز تأسف و تاثر از حادثه آتش‌سوزی کلاس درس در زاهدان و جان باختن تعدادی از فرزندان عزیز این مرز و بوم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که وزارت آموزش و پرورش با بهره گیری از این منابع مالی و سایر منابع برنامه‌ریزی شده، بتواند زمینه تحصیل، تعلیم و تعلم بی‌دغدغه فرزندان ایران عزیز را بیش از گذشته فراهم آورده و در عین حال، ضمن رفع زمینه‌های خطر و ارایه آموزه‌های لازم به دانش‌آموزان عزیز، زمینه اعتلای فرهنگ استفاده صحیح، ایمن و بهینه از منابع و تجهیزات و وسایل نفتی و گازی و ... را ایجاد کرده تا در آینده، دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار