مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای این پروژه ، نصب ۱۴۵ اصله پایه برق و احداث ۷۰۰ متر کابل کشی زميني فشار متوسط نيز پيش بيني شده و تا پايان امسال بهره برداري خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 03 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای این پروژه ، نصب ۱۴۵ اصله پایه برق و احداث ۷۰۰ متر کابل کشی زميني فشار متوسط نيز پيش بيني شده و تا پايان امسال بهره برداري خواهد شد.
سید محمدحسین ترابی اظهارداشت: از دیگر برنامه های پیش بیني شده در سه ماهه چهارم سال مي توان به احداث پست هوائي خيابان خوريا، کلاته رودبار و شهرک بوستان و همچنين تامين برق ايستگاه گاز مومن آباد اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: نصب یک دستگاه اتوبوستر جهت بهبود ولتاژ جنوب این شهرستان، تامین برق ایستگاه گاز و برقراری انشعاب، احداث شبکه به منظور جمع آوری قسمتي از شبکه از زمين هاي زراعي، تقويت ترانس هاي عمومي روستاهاي کلاته ملا ، زرين آباد و شهرک جديدالاحداث بادله کوه ، اصلاح يك هزار و ۴۰۰ مورد لوازم اندازه گيري مشتركين شهري و روستايي ، احداث روشنائي معابر خيابان ضلع شرقي بيمارستان ولايت، جابه جايي شبكه فشار متوسط و فشار ضعيف كلاته و تبديل شبكه سيمي به كابل خودنگهدار مهدي آباد برم ، از جمله برنامه هاي اجرائي شده در ۹ ماهه سال جاري محسوب مي شوند.  
وی با اشاره به این که از شروع امسال تاکنون ، سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در این شهرستان احداث شده بيان داشت: برقراري شش هزار و ۹۰۰ متر شبکه ۲۰کيلوولت هوائي و زميني نيز ، به عنوان اقدامات انجام شده اين مديريت در سطح شهرستان مي باشد.
مهندس ترابی با بیان این که ۱۴ ایستگاه توزیع برق جدید از ابتدای سال ۹۷ تا زمان حاضر نصب و بهره برداري گرديده افزود: با احداث اين ترانس ها، ۵۹۰ کيوولت آمپر به ظرفيت پست هاي توزيع برق شهرستان دامغان افزوده شده است.
وی با ابراز این که طرح بهینه سازی ۱۰ هزار و ۶۰۰ متر شبکه های توزیع برق در مدت زمان قیدشده صورت گرفته تصريح کرد: تبديل يک هزار و۵۰۰ مترشبکه سيمي به کابل خودنگهدار، از ديگر فعاليت هاي به انجام رسيده به شمار مي رود.
وی به نصب ۲۴۵ دستگاه سرچراغ جدید در معابر این شهرستان اشاره نمود و اضافه کرد: عملیات احداث ۸۴۰ متر شبکه روشنائی ،از آغاز سال جاری تاکنون به انجام رسیده است.
مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با عنوان این که ۱۰۱ پروژه عمرانی برق رسانی در نه ماهه سال جاری به بهره برداری رسيده يادآور شد: در راستاي اجرائي نمودن اين تعداد پروژه،  مبلغ ۲۲ ميليارد و ۸۹۰ ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار