کد خبر: ۷۰۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 07 January 2019
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سیما رجبی روز شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری اختتامیه اولین هفته قرآن و عترت این استان به استقبال بسیار گسترده هنرمندان از برنامه های فرهنگی هنری این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمندان رشته های مختلف هنری از برنامه های فرهنگی و هنری هفته قرآن و عترت استقبال بسیار خوبی داشته اند.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارسال بیش از یک هزار اثر در موضوعات قرآن و عترت در رشته های مختلف هنری و فرهنگی نشان از توجه هنرمندان به مفاهیم قرآنی و توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی در سایه انقلاب اسلامی است.
وی به برگزاری نمایشگاه آثار ارسالی هنرمندان به اولین هفته قرآن وعترت در استان سمنان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در سه گالری مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان از ٢٢ دیماه آغاز به کار می کند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اختتامیه برنامه های هفته قرآن و عترت استان سمنان نیز بیست و نهم دیماه برگزار خواهد شد.
اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان در ١٦ رشته مختلف فرهنگی و هنری به میزبانی و با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری استان سمنان در حال برگزاری است.
سرود، تواشیح و ابتهال، خوشنویسی، تئاتر خیابانی، پوستر، نقاشی، عکس، داستان کوتاه، آثار مکتوب و پایان نامه، رسانه های دیجیتال و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، تعزیه  و فیلم کوتاه از جمله رشته های اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار