کد خبر: ۷۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 12 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرامور برق بسطام گفت: بااحداث ۲۶ ایستگاه توزیع برق از ابتدای سال جاری تاکنون، یک هزار و ۷۲۵ کیلوولت آمپر به ظرفيت پست هاي برق بسطام اضافه شده است.
سید حمیدرضا موسوی با اشاره به این که ۹ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمیني از ابتداي امسال تازمان حاضر به بهره برداري رسيده افزود: طرح بهينه سازي چهار هزار متر شبکه هاي توزيع برق ، از جمله اقدامات اين امور محسوب مي شود.
وی با بیان این که طرح توسعه سه هزار و ۵۰۰ متر کابل خودنگهدار در بخش بسطام عملیاتی شده اظهارداشت: برقراری یک هزار متر شبکه روشنائي معابر در اين شهر، از ديگر برنامه هاي انجام شده مي باشد.
وی همچنین اضافه کرد: ۲۶۹ پروژه عمرانی برق رسانی در ۹ ماهه سال جاری افتتاح شده که در راستای اجرایي نمودن اين تعداد از پروژه ها، مبلغ ۱۴ ميليارد و ۹۰۰ميليون ريال هزينه شده است.
مهندس موسوی با ابراز این که احداث دو دستگاه  پست عمومی در شهر مجن و خیابان محمد شهید روستای میقان، جزء پروژه هاي پيش بيني شده سه ماهه چهارم امسال مي باشند خاطرنشان کرد: احداث سه دستگاه پست توزيع برق در روستاي چهارطاق، انتهاي کوچه حمام اين روستا و سالن ورزشي کلاته خيج  با بهره برداري از هفت سرخط و نصب سه تابلو به ظرفيت ۹۰۰ آمپر جهت بهبود ولتاژ مشترکين، از اهم فعاليت هاي اجرائي شده اين امور در سه ماهه سوم سال جاري به شمار مي روند.    
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار