قائم مقام کمیته امداد استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، عملیات اجرایی ساخت ۴۰ واحد مسکونی مددجویان مناطق محروم روستایی استان سمنان با حضور قائم مقام کمیته امداد استان سمنان و نمایندگانی از بسیج سازندگی استان سمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب به زمین خورد.
کد خبر: ۷۰۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 13 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان در آیین آغازین ساخت ۴۰ واحد مسکونی  گفت: ساخت هم‌زمان ۴۰ واحد مسکونی روستایی با مشارکت کمیته امداد استان سمنان و بسیج سازندگی در آستانه چهل سالگی انقلاب برای مددجویان روستایی اجرایی می‌شود.وی از پرداخت ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد استان سمنان برای هر واحد مسکونی خبر داد و گفت: علاوه بر این به هر واحد مسکونی پنج میلیون تومان از محل مشارکت مردم در پرداخت زکات و دو میلیون تومان از محل حمایت این نهاد به این واحدهای مسکونی اختصاص پیداکرده است.
محمد شجاعان دیگر منابع تأمین ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد را در قالب حمایت‌های بسیج سازندگی استان سمنان، تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد برشمرد و گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۹ واحد مسکونی در روستاهای استان سمنان ساخته‌شده است.
قائم مقام کمیته  امداد استان سمنان با تاکید بر رعایت اصول فنی ساختمان بر  طبق ظوابط و استانداردهای معماری بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲۳۰ واحد مسکونی مددجویان  روستایی و شهری استان سمنان مقاوم سازی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار