مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: برنامه 40 مدرسه 40 کتاب ویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت کتابخوانی در استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 23 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ، علی سماکوش با اشاره به برنامه های این نهاد ویژه ایام الله دهه فجر سال 97، افزود: ویژه برنامه 40 مدرسه 40 کتاب با هدف ترویج مطالعه و فرهنگ کتابخوانی به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در بهمن 97 در مدارس استان اجرا می شود.وی افزود: آشنایی دانش آموزان با کتاب و گسترش فرهنگ کتاب دوستی از سیاست های اصلی این نهاد است و برنامه هایی ویژه آینده سازان کشور با هدف طروات بخشی و افزایش روحیه امید و نشاط، همزمان با دهه فجر از سوی این نهاد در نظر گرفته شده است.
سماکوش خاطرنشان کرد: مسابقات کتابخوانی از دیگر اقدام های اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان برای افزایش سرانه مطالعه و آشنایی دانش آموزان با حوزه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، دینی، مذهبی و مسائل روز کشور از طریق مطالعه است که در شهرستان شاهرود آغاز شده است.
وی گفت: این مسابقه در مدارس شهرستان شاهرود با مشخص کردن منابع مطالعاتی آغاز شد و پس از یک دوره 20 روزه، برای افراد شرکت کننده با هدف بهبود مهارت های کلامی، آزمون کتبی و شفاهی با محوریت تحلیل موضوع کتاب برگزار می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان بیان داشت: ویژه برنامه بزرگداشت شاعر و نویسنده برجسته کشوری و استانی، علیرضا قزوه در چهارم بهمن ماه 97، پویش همگانی مجازی با موضوع انقلاب در دامغان، جشنواره کتابخوانی ویژه 40 سالگی انقلاب در شهرستان ها و نشست های کتابخوان، از دیگر برنامه های این اداره کل برای ایام الله دهه فجر سال 97 است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار