نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:
به گزارش تابناک سمنان ،نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به افزایش ۲۶.۵ درصدی اعتبارات وزارت آموزش‌ و پرورش در بودجه سال آینده گفت: ۴۲ هزار میلیارد تومان به بودجه این وزارت‌خانه اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۰۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 23 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ،غلامرضا کاتب در شورای آموزش‌ و پرورش گرمسار بابیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار در کشور سهم آموزش‌ و پرورش از بودجه عمومی کشور به ۱۱ درصد افزایش یافت، ابراز داشت: این مبلغ معادل ۳۳ هزار میلیارد تومان بود.وی بابیان اینکه افزایش اعتبارات وزارت آموزش‌ و پرورش در لایحه بودجه سال ۹۸ به ۱۳ درصد رسید، تصریح کرد: ۴۲ هزار میلیارد تومان به بودجه این وزارت‌خانه اختصاص یافت که این امر می‌تواند تحولات خوبی را در نظام آموزش‌ و پرورش کشور ایجاد کند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان از رشد ۲۶.۵ درصدی اعتبارات وزارت آموزش‌ و پرورش در لایحه بودجه سال ۹۸ خبر داد و ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی نسبت به ‌نظام آموزش‌ و پرورش دیدگاه سرمایه‌ای و اجتماعی دارد و باید از این پتانسیل در راستای رشد و تربیت سرمایه‌های اجتماعی استفاده کرد.
کاتب بر لزوم اجرا و تحقق سند تحول بنیادین در نظام آموزش‌ و پرورش تأکید کرد و افزود: در برنامه ششم توسعه مدیران آموزش‌ و پرورش در سراسر کشور موظف به اجرای سند تحول بنیادین هستند و در این راستا تکالیف مهمی بر دوش دولت نیز قرار دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه ۴۰ درصد از بیکاران کشور را فارغ‌التحصیلان تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان از حفظ آموزی به مهارت‌آموزی در دستور کار قرار دارد.
عضو خانه ملت بابیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند، ابراز داشت: بزرگ‌ترین نهاد تربیتی کشور آموزش‌ و پرورش است که بیشترین نقش را در حفاظت از سرمایه‌ های انسانی کشور دارد.
وی افزود: اندیشمندی، تخصص و مهارت معلمان نیز به‌عنوان شاخص‌های مهم در پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها ارزیابی می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار