مدیر عامل سابق سایپا وزیر صنعت را موافق افزایش قیمت خودرو دانست. سروش دلیل اصلی عزل خود از مدیریت سایپا را مهندسی سیاسی و روانی افزایش قیمت ها با این ادعا که سایپا، سرخود قیمت ها را افزایش داده است اعلام کرد.
کد خبر: ۷۰۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 24 January 2019

محمدرضا سروش مدیر عامل سابق شرکت خودروسازی سایپا در گفت وگویی، با بیان این که علت رفتن وی از سایپا استعفا نبوده است، اظهار کرد: بنده برکنار شدم و این تصمیم را هم در وزارتخانه گرفتند و ارجاع مسئله به هیئت مدیره سایپا فرافکنی و با هدف فرار از مسئولیت طرح شد. سروش با انتقاد از وزیر صنعت گفت: متأسفانه آقای رحمانی مردی نیست که به‌دنبال تصمیمات بزرگ باشد و توان آن را ندارد که تصمیمات ریشه‌ای بگیرد و متأسفانه در حال مدیریت سیاسی و روانی صنعت کشور است. درحالی که صنعت جایی است که باید به‌طور تخصصی مدیریت شود و جای سیاسی‌کاری نیست.پیشتر وزیر صنعت اعلام کرده بود تغییر مدیر عامل سایپا تصمیم هیئت مدیره بوده است.

سروش با بیان این که افزایش قیمت ها خواسته خود وزیر است و وی امضای چندین وزیر را برای اجرای آن گرفته است، برکناری خود به دلیل افزایش قیمت را یک بهانه خواند. وی با اشاره به بازی های پیچیده سیاسی ضمن بیان این که به دنبال «کی بود، کی بود من نبودم» هستند، افزود: موضوع به این شکل مهندسی سیاسی و روانی شد که گویی محمدرضا سروش سرخود قیمت پراید را افزایش داده و حالا با ورود وزیر و برکناری مدیرعامل سایپا مسئله حل شده است.

سروش در خصوص قیمت پراید تصریح کرد: حداقل 12 درصد هزینه زاید در قیمت‌گذاری پراید، یعنی حدود 4.5 میلیون تومان، فقط از ناحیه خرید سهام شرکت به خریدار تحمیل شده است که به دوره‌های قبل باز می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار