شهردار گرمسار:
به گزارش تابناک سمنان ،شهردار گرمسار با بیان اینکه دریاچه مصنوعی گرمسار در محل پارک جنگلی پروفسور کردوانی احداث می.شود، گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح جذب گردشگر است.
کد خبر: ۷۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 02 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ،یاسر عربی عصر جمعه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های شهری گرمسار که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور در محل شهرداری این شهر برگزار شد، با بیان اینکه دریاچه مصنوعی گرمسار در محل پارک جنگلی پروفسور کردوانی احداث می‌شود، تاکید کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های شاخص اقتصادی و گردشگری گرمسار است و احداث آن به عنوان نیاز عموم مردم احساس می‌شود.وی اظهار داشت: شهر گرمسار در سه سال گذشته شاهد تحولات خوبی در امر توسعه فضای شهر و زیبا سازی و بهسازی معابر شهری بود که این امر با اجرای طرح‌های عمرانی و بهسازی شهرداری در سال‌های آتی پر رنگ‌تر خواهد شد.
گرمسار در مسیر توسعه پایدار
شهردار گرمسار با اشاره به پروژه‌های اجرایی و تکمیلی شهرداری در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: اصلاح و استاندارد سازی پارک ها و فضای سبز شهری در اولویت نخست این سازمان قرار دارد.
عربی با بیان اینکه گرمسار امروز در مسیر توسعه پایدار قرار داد، افزود: جایگاه اداری ساختمان شهرداری و شورای شهر از جمله مهم‌ترین اقدامات این بخش است که با احداث و تکمیل این پروژه ها نمای فرهنگی و تمدن در این شهر احیا شد.
وی با بیان اینکه اصلاح معابر و پیاده‌روهای گرمسار رویکرد اصلی شهرداری است، تاکید کرد: اجرای طرح نهضت درختکاری و کاشت درخت های سازگار با آب و هوای این شهر در دستور کار قرار دارد همچنین خط کشی و اصلاح هندسی معابر، تابلوها و علائم شهری و احداث پارک های جدید در گرمسار از جمله پروژه های اولویت دار است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار