امام‌جمعه کرج خطاب به دولتی‌ها:
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تاسف دارد که در چهلمین سال انقلاب اسلامی مردم در صف خرید گوشت حضور می‌یابند،گفت: آیا سزاوار است که مردم در سالگرد انقلاب در صف گوشت قرار بگیرند.
کد خبر: ۷۱۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 02 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در نمازجمعه این هفته کرج با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: 40 سال قبل در چنین روزی امام روح الله بعد از 15 سال دوری و تبعید به ایران برگشت و مردم با حضور میلیونی  و 33 کیلومتری خود بزرگترین استقبال تاریخ از ایشان را به یادگار گذاشتند.

وی افزود: امام خمینی در جمع مردم اعلام کردند که رژیم غیرقانونی است و بیانات مهمی ایراد فرمودند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دهه فجر امسال در حالی آغاز می شود که انقلاب در اوج نشاط و سرزندگی است، ادامه داد: این موضوع برخلاف سخنان و ادعاهای دشمنان است که ادعا می‌کنند کار انقلاب تمام شده و با انقلاب هراسی و شیعه هراسی اینگونه القا می‌کنند که فساد کشور را گرفته و بحران اقتصادی در کشور وجود دارد و سعی می‌کنند که نظام  را ناکارآمد جلوه داده و مسایلی ماند توزیع گوشت را بزرگ می‌کنند و برخی نیز ندانسته این موضوع را مطرح و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تاسف دارد که در چهلمین سال انقلاب اسلامی مردم در صف خرید گوشت حضور می‌یابند،گفت: آیا سزاوار است که مردم در سالگرد انقلاب در صف گوشت قرار بگیرند و در چند سال قبل هم در آستانه پیروزی انقلاب سبد غذایی دادند که خیلی بد بود و کار خوبی نیست، همه اینها خدشه به انقلاب است و باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه با تحقیقاتی که کردم متوجه شدم که مشکلی در تامین مواد غذایی نیست، افزود: باید تدبیری در توزیع ارزاق عمومی از جمله گوشت مورد نیاز مردم اندیشیده شود تا چنین مشکلاتی را شاهد نباشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه امروز باید روحیه مطالبه‌گری تقویت شده و تجمل گرایی و منفعت طلبی که دامنگیر عده‌ای از مسئولان شده باید از دامن انقلاب پاک شود، خاطرنشان کرد: این مسیری که با رشادت و شهادت فرزندان انقلاب به دست آمده نباید زایل شود.

وی با بیان اینکه  دشمنان نظام و انقلاب و برخی اذنابشان ادعا می‌کنند که انقلاب تمام شده است که سوال ما این است که این همه هجمه به نظام و انقلاب چیست، عنوان کرد: مواضع وزیر خارجه آمریکا که گفته ایران باید به عنوان یک نظام سیاسی عادی در رژیم بین الملل رفتار کند  نشان می‌دهد که روح انقلاب زنده و در حال طی مسیر است؛ دشمن با انواع روش‌ها  و تحریم‌ها و با فشار اقتصادی و تحریم به دنبال تضعیف انقلاب است.

خطیب نمازجمعه کرج با اشاره به اینکه هر وقت براساس تفکر انقلاب رفتار کردیم از بن بست خارج شدیم، متذکر شد: هرگاه  نسخه‌ غربی بر ما تحمیل شد ضرر کردیم، به کوری چشم دشمنان و همراهانشان انقلاب زنده است و به سمت آرمانهای خود با صلابت و اقتدار در حال حرکت است، مردم سراسر ایران با حضور با صلابت خود در راهپیمایی امسال جواب دندان شکن به رئیس جمهور آمریکا می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه لازم است که افکار امام خمینی (ره) بازخوانی شود، تصریح کرد: نسل جوان کشور و سراسر دنیا تحت تاثیر انقلاب ایران قرار گرفتند و ویژگی‌های امام را بسیاری از رهبران دنیا نداشتند؛ امام روح الله اطلاعات سیاسی و فقهی بالایی داشت و  معمار انقلاب بود و صحیح‌تر این است که بگوییم امام مهندس معمار بود و هم مباحث نظری را خوب بلد بود و در عرصه عمل هم اجرایی کرد.

وی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی از همان اول طوری بود که به اطراف صادر شد و فریاد دفاع از مظلومان در تمام جهان طنین افکن شد و در حال حاضر هم بسیاری از انقلاب‌های دنیا از انقلاب ایران الگو گرفته‌اند.

 حسینی همدانی با بیان اینکه برخی تفاله‌ها هنوز هم می‌گویند که انقلاب مگر نخود و لوبیا است که صادر شود،گفت: کشورهای غیر اسلامی هم با الگوگیری از انقلاب علیه حاکمان ظالم قیام می‌کنند که یکی از این نمونه‌ها جنبش جلیقه زردها در فرانسه است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  امام راحل در مسیر انقلاب قدمی در راه غیر خدا برنداشت و تمام تلاش امام احیای کلمه الله بود، عنوان کرد: دیپلماسی امام که یک شخصیت انقلابی است هرگز به خاطر شخصی مانند سلمان رشدی که ایشان فتوا و دستور اعدام را دادند مصلحت اندیشانه نبود و محکم و با صلابت  اعلام موضع کردند، امام در جریان موضوع سلمان رشدی با صلابت عمل کرد اگر دیپلماسی ما قوی باشد یمن زیر بمباران ال سعود قرار نمی‌گیرد و بسیاری از کشورهای مسلمان مورد ظلم و ستم قرار نمی‌گیرند،دیپلماسی ما هر وقت ضعیف شد مسلمانان در دنیا تحت ستم قرار می‌گیرند در زمان فتوای اعدام سلمان رشدی سفرای غربی یکی پس از دیگری سفرای خود را به تهران اعزام کردند و امروز هم مواضع قاطع و امام گونه رهبری در مورد غرب و آمریکا عزت آفرین و انقلابی است و مایه مسرت مسلمانان است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه بنده در نزد بسیاری از علما تلمذ کرده‌ام، گفت: امام شخصیتی مستقل و آزاداندیش داشت و شاگردان وی نیز اینگونه بودند و کسانی که ارتباط با دنیا را کمالی برای خود می‌دانند و از پولداران تملق می‌کنند را به شدت بد می‌دانست و در زمان حیات مبارک به هیچ زراندوزی نزدیک نشد و به کسی اجازه دخالت در امور شخصی کسی را نمی‌داد و نه می ترسید و نه کسی را می‌ترساند.

وی ادامه داد: امروز حفظ راه و نام و آرمان امام انقلاب در گرو وحدت همه مردم و حضور در صحنه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی‌فقیه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دست‌هایی در کار است که خط امام و انقلاب را تحریف کنند، عنوان کرد: صدا و سیما هم فرمایشات امام را بیشتر پخش کند تا نسل جوان با آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن بسیار تلاش کرد که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند، تصریح کرد: ایران گفتمان بدون رژیم کودک کش را در جهان راه انداخته و به فضل پروردگار حیات این رژیم کودک کش روبه پایان است، امریکا در این چهل سال برای ایران مشکل زیاد درست کرد که این مشکل تراشی برای ایران  سبب شد که ما هرروز قوی‌تر شدیم و بزرگترین بازنده رویارویی با ایران، آمریکا بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه فرانسه هم سخنانی گفته که پاسخ می‌خواهد،گفت: در مورد سخنران 22 بهمن در کرج طومارهایی مطرح و اعتراضاتی شده است؛ آنطور که من اطلاع یافتم دعوت با استان البرز نیست و با شورای هماهنگی تبلیغات مرکز است، اعتراضی که دوستان می کنند اعتراض به جایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار