امام‌جمعه میامی:
به گزارش تابناک سمنان ، امام‌جمعه میامی با اشاره به عدم حضور برخی مدیران در شهرستان گفت: عدالت زمینه و هدف انقلاب اسلامی بود لذا معتقدیم توزیع نیروی انسانی در استان سمنان نیز باید عادلانه باشد.
کد خبر: ۷۱۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 02 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح شنبه در حاشیه شورای اداری میامی با حضور استاندار سمنان ضمن بیان اینکه میامی دارای ظرفیت‌های زیادی چون صنعت، معدن، دامداری و کشاورزی است اما برخی ادارات هنوز در آن مستقر نیستند، تأکید کرد: حق محوری و بیان حقایق مهم است، مردم شایسته حقیقت‌ هستند و مدیران‌ باید حق مردم را ادا کنند.وی بابیان اینکه عدالت در همه زمینه‌ها از اهداف انقلاب است، لذا توزیع نیروی انسانی به‌صورت عادلانه موردتوجه قرار گیرد، ابراز کرد: وفای به عهد از مهم‌ترین پیام‌های خدا با مردم ‌است، مدیران باید به وعده‌های خود عمل کنند و از سوی دیگر باید گفت میامی نیازمند توجه از سوی مسئولان استانی است.
امام‌جمعه میامی گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست، امروز مردم باقدرت خود را برای عضو  در ۲۲ بهمن همراه با  ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی آماده می‌کنند.
صفایی‌پور بابیان اینکه حضور مردم افتخارآفرینی جدیدی خلق خواهد کرد و امید به آینده را افزایش می‌دهد، ابراز کرد: مردم ما نشان دادند همواره پای نظام‌ جمهوری اسلامی و انقلاب ایستاده‌اند و امروز مردم ما آنچه با آن ‌مواجه‌اند خروج از برجام و  تحریم‌هاست و بی‌تدبیری برخی از مدیران مردم ‌ما را با وضعیت اقتصادی مواجه کرده است.
وی گفت: مردم ‌ما باوجود مدیران توانمند و کارآمد به حول و قوه الهی هزاران‌ توطئه و تهدیدها را از بین خواهند برد و ملت از این امتحان سرافراز بیرون خواهد آمد.
امام‌جمعه میامی در دیگر بخش سخنان خود تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی شهرستان با حدود ۳۵۰ کیلومتر جاده ترانزیت حرم تا حرم است که رفت‌وآمد میلیون‌ها زائر و مسافر را میزبانی می کند لذا سرمایه گذاری بر روی این موضوع می تواند میامی را ارتقا ببخشد که متاسفانه این امر کمرنگ است.
صفایی پور با بیان اینکه با ایجاد صنایع تبدیلی، باید اشتغال جوانان در میامی مورد توجه قرار گیرد، تاکید داشت: ساماندهی ظاهر شهر و مزار شهدای گمنام، نصب تمثال شهدا و ... از درخواست‌ها و مطالبات مهم مردم میامی برای ایجاد تحول معنوی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار