مخاطبان هنر هفتم شب سوم جشنواره فیلم فجر را به تماشای فیلم شبی که ماه کامل شد نشستند.
کد خبر: ۷۱۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 04 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:روز سوم جشنواره فیلم فجر شیراز دو فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدر عاملی و شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار در تالار حافظ شیراز اکران شد.

در روز سوم و سانس ساعت ۲۱ تالار حافظ شیراز فیلم شبی که ماه کامل شد أثر تازه نرگس آبیار با استقبال بی نظیر تماشاگران سینما واقع شد و تالار حافظ شیراز مملو از جمعیت بود.

محسن خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفت: طبیعتا جشنواره سینمای ایران هست و مردم با آگاهی فیلم‌ها را انتخاب می‌کنند و فیلم‌هایی که کمتر مورد نقد منتقدان واقع شده با استقبال مخاطبین شیرازی واقع شده و مردم فرهنگ دوست شیراز بعد از هجده دوره فیلم‌ها را درست انتخاب می‌کنند و استقبال تا بدین جا بی نظیر است.

وی در خصوص اضافه شدن سانس‌های فوق العاده برای فیلم‌های پر مخاطب جشنواره نیز اظهار کرد: ما حتما چهار یا پنج عنوان جشنواره را که مردم استقبال کردند و حتی پیام‌های زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند طی یکی دو روز آینده سانس فوق العاده خواهیم گذاشت.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر شیراز اضافه کرد: تمامی بلیط‌های جشنواره فروش رفته که این موضوع از استقبال مردم حکایت دارد و بایستی تلاش کنیم که سانس‌های بیشتری را به مخاطبان و علاقمندان هنر شهر شیراز اختصاص دهیم.

هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار