به گزارش تابناک سمنان: عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر دوشنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سمنان ، با بیان اینکه گله برخی از مردم سبب نمی‌شود که از نظام حمایت نکنند ادامه داد: مردم از آنجا که نظام را از آن خود می‌دانند با وجود برخی گله‌ها همواره از نظام حمایت می‌کنند به طوری که بسیاری از همان‌ها که به برخی مشکلات اعتراض داشتند امروز در صفوف شما مردم در حمایت از نظام حضور دارند.
کد خبر: ۷۱۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 11 February 2019

 

 

 به گزارش تابناک سمنان:

عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر دوشنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سمنان ، با بیان اینکه گله برخی از مردم سبب نمی‌شود که از نظام حمایت نکنند ادامه داد: مردم از آنجا که نظام را از آن خود می‌دانند با وجود برخی گله‌ها همواره از نظام حمایت می‌کنند به طوری که بسیاری از همان‌ها که به برخی مشکلات اعتراض داشتند امروز در صفوف شما مردم در حمایت از نظام حضور دارند.

تداوم دلبستگی در آستانه چهل سالگی انقلاب

ضرغامی حضور حماسی مردم در 22بهمن و در آستانه چهل سالگی انقلاب را نشانه دلبستگی مردم به نظام دانست و افزود: این همه شور و اشتیاق در حمایت از نظام آن هم در شرایطی که دشمنان در این 40 سال، همه توان خود را به کار گرفتند که مردم را از نظام جدا کنند تحسین‌برانگیز است.

رئیس پیشین سازمان صداوسیما با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این 40 سال حوادث زیادی از سرگذرانده ادامه داد: انقلاب اسلامی حوادثی به خود دیده که گاه یکی از آنها می‌توانست سرنوشت هر انقلابی را به شکست بی‌انجامد اما پشتیبانی مردمی و اتکال به خداوند سبب شد که این انقلاب در مقابل همه دنیای استکبار بایستد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این 40 سال دولت‌های زیادی روی کار آمدند ادامه داد: همه این دولت‌ها دلسوز نظام بوده و بخشی از کار را به پیش بردند.

 

افتخار رهبری جبهه مقاومت در دنیا

رئیس پیشین سازمان صداوسیما با بیان اینکه امروز به برکت جمهوری اسلامی معادلات دنیا به هم خورده افزود: امروز دو جبهه در دنیا وجود دارد یکی جبهه استکبار به سرکردگی امریکا است و دیگری دنیای مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی است.

ضرغامی با بیان اینکه رهبری جمهوری اسلامی و دنیای مقاومت از جنس رهبری نرم و اندیشه و تعقل است افزود: از همین رو برخلاف دنیای استکبار که حاکمیت‌شان مادی و از جنس پول است، جمهوری اسلامی بر دل‌ها ، اندیشه‌ها و جان‌ها حکومت می‌کند.

برجام نشان داد اروپایی‌ها در کنار امریکایی‌ها در صف بی اعتمادی افکار عمومی جهان قرار گرفتند

وی با اشاره به دشمنی‌های امریکا با ملت ایران خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها در این چهل سال فارغ از اینکه دولت در دست دموکرات‌ها بوده و یا جمهوری‌خواهان بر علیه جمهوری اسلامی تلاش کردند.

ضرغامی با بیان اینکه در زمان خود اوباما بسیاری از بندهای برجام زیرپا گذاشته شد گفت: شاید هیچکس به‌اندازه ظریف که ناجوانمردی امریکایی‌ها را از نزدیک درک کرده نتواند عمق دشمنی و بی‌اعتمادی به امریکا را تحلیل و تشریح کند.

وی اضافه کرد: من معتقدم که مشکلات امروز مردم ما با "اینستکس"، fatf   و "پالرمو" نیز حل نمی‌شود.لذا نباید به اروپایی‌ها اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما منتظر یک روزنه و فرصت‌اند تا به ما ضربه بزنند بیان کرد: آنها به دنبال یک فرصت‌اند تا انتقام این چهل سال را بگیرند.

رئیس پیشین سازمان صداوسیما با بیان اینکه دشمنان در مقطعی به دنبال ایجاد یک پایگاه همیشگی برای خود در کنار مرزهای ایران بودند افزود: آنها می‌خواستند با اعلام استقلال اقلیم کردستان عراق، آنجا را به پایگاهی برای مبارزه با ایران تبدیل کنند اما اقدامات هوشمندانه ایران و تلاش ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی حشدالشعبی آنهم بدون هیچگونه جنگ و خونریزی مانع از این کار شد.

بازگشت به ارزش‌های انقلاب و استفاده از ظرفیت ها، کلید حل مشکلات

رئیس پیشین سازمان صداوسیما با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی در این چهار دهه دستاوردهای زیادی داشته اظهار کرد: مسوولان کشور در این چهل سال با کمک و همراهی مردم گام‌های زیادی برداشتند و همه دولت‌ها و مسوولان فارغ از اینکه "چپ یا راست"بوده‌اند انقلاب مردم ایران را با کمک خود مردم چند گام به پیش بردند تا اینکه امروز به اینجا رسیده‌ایم که به آن افتخار می‌کنیم.

ضرغامی از بازگشت به ارزش‌های انقلاب به عنوان کلید حل مشکلات فعلی نام برد و گفت: با وجود این که در این چهل سال دستاوردهای زیادی داشتیم اما همچنان مشکلاتی نیز وجود دارد که با کمک هم می‌توانیم بر این مشکلات نیز فائق آییم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد و ادامه داد: با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و قطع امید از دشمنان قسم‌خورده نظام می‌توانیم از مشکلات فعلی نیز عبور کنیم.

ضرغامی با بیان اینکه 15 کشور در همسایگی ایران قرار دارند ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه، توجه بیشتر به ظرفیت‌های داخلی و با بهره‌گیری از ظرفیت استان‌های مرزی مشکلات خود را حل کنیم.

 

انتقاد به سوء مدیریت توزیع اقلام ضروری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به همکاری یک‌ساله خود در کسوت ریاست سازمان صداوسیما ‏با دولت یازدهم عنوان کرد: «در روزهای اولی که دولت برای ‏خدمت به مردم به سبد کالا توزیع کرد و صف بسیار طولانی برای سبد کالا ‏ ‏تشکیل شد؛ یک مقداری از این ‏فیلم‌هایی که مردم در این صف‌ها بودند و خیلی بد بود ‏صحنه‌هایی که ایجاد می‌شد (از سوی خبرنگاران ‏صداوسیما تهیه شد و البته) این‌ها را از تلویزیون پخش نکردیم؛ اما در دولت بردم و نشان دادم و به ‏دوستانم ‏در همین دولت (دولت یازدهم) گفتم ببینید این (توزیع سبد کالا) راه دارد و بالاخره دولت ‏قبلی اگر ‏اشکالاتی هم داشت؛ در برخی موارد پیشرفته‌تر بوده و شما این راحت‌تر می‌توانید توزیع ‏کنید. سیستم توزیع ‌‏(سبد کالا) الآن آماده است؛ نرم‌افزارهای آن نیز آماده است و لازم نیست مردم این‌گونه و در این سرما بیایند ‏در صف بایستند تا اجناس مرتبط با رزق و روزی خود را بگیرند.»‏

ضرغامی اضافه کرد: البته دولت در آن زمان (اشتباه خود را) قبول کرده و (اعضای دولت) ‏از دیدن این فیلم‌ها ‏ناراحت شدند و دولت رسماً عذرخواهی کرد و من همین‌جا از دولت تشکر می‌کنم که آن ‏موقع متوجه بود و ‏عذرخواهی کرد؛ اما در ادامه هم باید رعایت کنند.‏

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار