کد خبر: ۷۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 11 February 2019
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به دشمنانمان هشدار می‌دهیم که دست از خباثت بردارید و ملت ایران را رها کنید والا ما در حال انباشت قدرت هستیم بیش از این برد موشک‌هایمان را اضافه می‌کنیم.
تصویر هشدار سردار سلامی به دشمنان ایران نسبت به افزایش برد موشک‌های سپاه

 سردار حسین سلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه خاطرنشان کرد: سقوط شاه اولین شکست و اولین سیلی محکم و قوی و نیرومند بود که بعد از آن تا به امروز دنیای استکبار نتوانسته است خویشتن خود را پیدا کند اما این اولین شکست بود.

وی ادامه داد: دشمنان احساس کردند که در جهان قدرتی نوین، نیرومند به نام اسلام به وجود آمده است که اگر در مقابل آن نایستند به زودی این قدرت نیرومند بخش وسیعی از زمین را تحت تأثیر آرمان‌های بزرگ خود قرار خواهد داد.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه ما بر گُرده آمریکا شلاق‌های بزرگی زدیم و بر صورتش سیلی‌ها محکمی نواختیم و با شکست‌های پی در پی در تاریخ او را تنها و منزوی کردیم، ادامه داد: ایران به همت دانشجویان جاسوس خانه آمریکا را اشغال کرد و آن‌ها را از کشور فراری داد و آمریکا هیچ غلطی نتوانست انجام دهد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان همه جا بر سر راه ما ایستادند و می‌خواستند کشور ما را تجزیه کنند اما ملت ایران با افتخار ایستاد و اتحاد، انسجام، قدرتمندی و شکوه جهاد ملت ایران این سرزمین یکپارچه را حفظ کرد و آمریکا باز هم در توطئه تجزیه‌طلبی در مرزهای کشور با شکست مواجه شد، ادامه داد: آن‌ها احساس کردند ملت ایران و نظام ایران نمی‌تواند یک جنگ بزرگ خارجی را با مقیاس جهانی اداره کند و خواهد شکست، آن‌ها یک جنگ هشت ساله را با ائتلاف همه قدرت‌های نیرومند جهان شامل آمریکا، شوروی، انگلیس، آلمان و کشورهای عربی علیه ملت ایران آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می‌کردند که ما در جنگ تحمیلی تسلیم می‌شویم و آن‌ها دوباره کشور ما را اشغال می‌کنند و سرنوشت سیاسی ما را به دست می‌گیرند و بر شئون اقتصادی ما مسلط می‌شوند و ما را به عنوان فتوحی از سیاست‌های آمریکا در منطقه تلقی می‌کنند اما دوباره امام ایستاد و ملت زیباترین جلوه همبستگی امام و امت را پس از عاشورا به نمایش گذاشتند و در یک حرکت شکوه انگیز و جاودانه بزرگ‌ترین افتخارات تاریخ را برای ملت ایران و اسلام ثبت کرد و صفوف همه دشمنان انقلاب و اسلام را در هم شکست و اراده ملت ایران را حاکم کرد تا بار دیگر اثبات شود «آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند».

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این پایان شکست‌های آمریکا و پیروزی‌ های ملت ایران نبود، افزود: خداوند ملت ایران را در میدان جهاد رشد داد و این ملت را با سختی‌ها آشنا کرد تا هم این ارعاب قدرت‌های بزرگ در هم بشکند و ترس ملت ایران از هم قدرت‌ها ریخته شود زیرا ملت ایران بر این حقیقت تکیه کرد که کبریایی و بزرگی از آن خداست و به تعبیر قرآن این قدرت‌هایی که به ظاهر بزرگ هستند اگر جمع شوند قدرت آفرینش یک پشه را ندارند.

سردار سلامی اظهار کرد: هنر ملت بزرگ ایران و رهبران بزرگ انقلابش این بود که این حقیقت را به همه عالم نشان داد که قدرت‌های غیر الهی در بیوتی عنکوبی زندگی می‌کنند و به ظاهر پیچیده اما در باطن بسیار سست هستند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی همه به رغم اراده دشمنان بوده است، اضافه کرد: دشمن همواره تلاش کرده است تا ما را در هر گامی متوقف کند و در هر لحظه این دنیای استکبار همه قدرت خود در مقابل ملت ایران را به کار گرفت تا ما را از حرکت باز بدارد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه دشمنان با تحریم و محاصره علمی و ترور دانشمندان می‌خواستند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند اما به رغم همه اراده آنان ما پیش رفتیم، اظهار کرد: امروز آنان به دنبال خلع سلاح کردن انقلاب اسلامی از قدرت هستند و با خواب‌های خودشان با ما سخن می‌گویند در حالی که ما با واقعیت‌ها حرف می‌زنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان آرزوهای باطل و تحقق نایافتنی برای ما دارند ولی ما هر روز به آرزوهایمان نزدیک‌تر می‌شویم، تصریح کرد: آن‌ها به ما می‌گویند موشک‌ها را کنار بگذارید زیرا می‌بینند که اگر ما قوی باشیم در مقابل آنان کوتاه نمی‌آییم و جهان اسلام را از دست آنان آزاد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در عراق و سوریه هزینه کرد اما به منفعتی دست نیافت و دولتش نتوانست پنج هزار میلیارد دلار برای کشیدن دیوار بین آن‌ها و مکزیک تأمین کند دولت آمریکا تعطیل شد و مردم آن‌ها در مقابل کاخ سفید ایستادند تا حیثیت بزرگ‌ترین امپراطوری تاریخ بشر را به باد دهند.

سردار سلامی اظهار کرد: در جنگ اقتصادی بزرگ به ملت ایران نگاه کنید که چند سال است تحت تأثیر تحریم‌های جهانی زندگی می‌کنند و جریان مالی جهانی را بر روی ما بستند و تعامل اقتصادی جهان را با ما قطع کردند اما ملت ایران هر روز شکیباتر و سرافرازتر، شجاع‌تر و بانشاط‌تر و مقاوم‌تر عزت خود را فریاد می‌زنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما رغم اراده دشمنان پیشرفته‌ایم و پیشرفت‌های کشورمان شگفت‌انگیز است، افزود: در علوم هسته‌ای، در دانش‌های پزشکی، در ساخت نیروگاه‌ها، در ساخت پالایشگاه‌ها، سدها، قدرت موشکی و ساخت هواپیما و همه جلوه‌های پیشرفت صنعتی بشر در این سرزمین می‌درخشد.

وی با تأکید بر این ما برحق هستیم و انقلابمان امتداد عاشوراست، اظهار کرد: امروز در میدان عاشورا از ولایت دفاع می‌کنید و اجازه نمی‌دهید دشمنان نور خداوند را خاموش کنند.

سردار سلامی تصریح کرد: ما به دشمنان‌مان هشدار می‌دهیم که دست از خباثت بردارید و ملت ایران را رها کنید والا ما در حال انباشت قدرت هستیم بیش از این برد موشک‌هایمان را اضافه می‌کنیم و اگر گزافه‌گویی کنید آنگاه شرایط متفاوت خواهد و سیاست‌های ما ثابت نیست و به رفتار دشمنانمان بستگی دارد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان از ما نخواهند منطقه را ترک کنند بلکه آنان باید منطقه را ترک کنند و هر کجای عالم که کمک بخواهد به یاری آنان می‌شتابیم و اجازه سیطره کفار بر مسلمانان را نمی‌دهیم و دشمنان بدانند ما در عین نبرد، در حال پیشرفت هستیم و در حال ساخته شدن هستیم ولی دشمنان رو به زوال هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار