کد خبر: ۷۱۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 14 February 2019
به گزارش جام جم آنلاین، سردار علی فدوی در گفتگو با فارس درباره حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جواب ما در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی به جغرافیایی که مربوط به خود ما هست محدود نیست و مربوط به جغرافیای انقلاب اسلامی است.
وی گفت: این پاسخ ها با محکم‌ترین وجه ممکن در طول این مدت برقرار بوده و این بار هم مانند قبل دشمنان ما جواب‌ بسیار محکمی از پاسداران انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه‌ این هنر نیست که در اقدام زبونانه مانند برخورد دو خودرو حمله‌ای‌انجام دهند، افزود: این اقدام دشمنان از شجاعت، طراحی قوی و ابتکار عمل برخوردار نیست و تنها از روی زبونی و پستی دشمنان ما است.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: زبونی و حقارتی که دشمنان ما به جان خریدند بعد از عظمتی که ملت ما در ۲۲ بهمن ایجاد کردند چیزی جز حقد و کینه ۴۰ ساله از مردم و پاسداران انقلاب اسلامی نیست که در کارهای زبونانه آنها تجلی پیدا می‌کند. چهل سال است سپاه پاسداران در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید می‌دهند و انقلاب اسلامی و پاسداری از آن و شهادت در این راه ادامه دارد.
وی افزود: نمی‌شود کار بزرگی انجام داد و ایثارگری و جان دادن در آن نباشد و خوشا به حال پاسدارانی که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار