اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده را پیش بینی کرد . سامانه بارشی که امروز در نیمه غربی و جنوب کشور فعال است، فردا شنبه کل کشور را دربرمی گیرد و به تدریج از اواسط روز از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 15 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده را پیش بینی کرد و بر این اساس  تمامی کشور برفی و بارانی می‌شود.

برف و باران در تمامی کشور به را افتاد!
 

بر اساس این گزارش، به علت بارش برف و یخزدگی، محور های چالوس، هراز و فیروزکوه به احتمال فراوان امشب و فردا لغزنده خواهند بود. 

روز جمعه با تقویت این سامانه بارشی گسترده بارش‌ها به دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان،‌غرب سواحل خزر، بخش‌هایی از جنوب،‌شرق و مرکز کشور کشیده شده و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات سبب بارش برف خواهد شد.

روز شنبه 97/11/27‌ بارش باران و برف در استان‌های خراسان‌ شمالی و خراسان رضوی، بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در جنوب لرستان، ‌استان‌های چهارمحال‌ و بختیاری، کهگیلویه‌ و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، غرب کرمان، بارش باران گاهی وزش باد در استان‌های بوشهر و خراسان‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده بارندگی‌های امروز در غرب کشور، فردا سراسر کشور را فرا می‌گیرد و هوای بارانی تهران نیز فردا سردتر خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی که امروز در نیمه غربی و جنوب کشور فعال است، فردا شنبه کل کشور را دربرمی گیرد و به تدریج از اواسط روز از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد.

 احد وظیفه افزود: روز یکشنبه نیز بارش پراکنده و وزش باد در نیمه شرقی کشور و برخی مناطق غرب کشور ادامه خواهد داشت.
هوای تهران فردا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق، اوایل شب وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت فردا به ترتیب ۱۰ و ۳ درجه سانتیگراد اعلام شده که از امروز ۳ تا ۴ درجه خنک‌تر است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چه زمستون سختی شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار