رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،همایش کشوری سالانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پنجم و ششم اسفندماه 97 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 23 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ،دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر بیان داشت: همایش کشوری سالانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پنجم و ششم اسفندماه 97 با نگاه ویژه به علوم پیراپزشکی و سلامت برگزار می گردد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اهداف این همایش، گفت: در همایش کشوری سالانه این دانشگاه، اساتید علوم پزشکی به تبیین نقش گروه های هدف فناوری اطلاعات سلامت، اتاق عمل، فوریت های پزشکی، هوشبری، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی و ... همچنین به بررسی جایگاه علوم پیراپزشکی در نظام سلامت، توانمندی ها، چالش ها، به ویژه چشم انداز و برنامه های آینده این حوزه از علوم سلامت می پردازند.
وی با بیان افزایش بیش از دو و نیم درصدی ارسال مقالات نسبت به سال گذشت به این همایش، افزود: 509 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که از بین مقالات ارسالی 30 مقاله برای سخنرانی و 400 مقاله به عنوان پوستر پذیرفته است.
دکتر دانائی با اشاره به مشارکت حداکثری دانشجویان در مقالات ارسالی تصریح نمود: بیش از 99 درصد مقالات ارسالی به این همایش با مشارکت دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور تهیه شده است و این نشان دهنده توجه ویژه نسل جوان به مسائل علمی و پژوهشی است. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به محوره های همایش کشوری سالانه این دانشگاه بیان داشت: همایش کشوری سالانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اندیشمندان و پژوهشگران در هشت محور به تبادل اندیشه ها و فنون که شرط اساسی و ضروری رشد علمی در علوم پزشکی به شمار می رود، می پردازند.
گفتنی است: آیین افتتاحییه این همایش صبح روز یکشنبه پنجم اسفندماه و اختتامیه بعد از ظهر روز دوشنبه ششم اسفند 97 در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، برگزار می گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار