فرماندار سمنان:
فرماندار سمنان بابیان اینکه نیازسنجی اوقاف فراغت جوانان زیر ۳۰ سال سمنانی در دستور کار است، گفت: این طرح به سامان‌دهی بهتر امور جوانان کمک می‌کند.
کد خبر: ۷۱۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 25 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ، سید عباس دانایی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه نیازسنجی اوقاف فراغت جوانان زیر ۳۰ سال سمنانی در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: این طرح رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال را شامل می‌شود و بر اساس آن می‌کوشد برنامه‌ریزی‌ها بر اساس نیاز جوانان صورت گیرد.وی بابیان اینکه نیازسنجی اوقات فراغت جوانان تا پایان سال آتی جمع‌بندی خواهد شد، اضافه کرد: دانستن نیازهای روز جوانان به ویژه برای غنی‌سازی اوقات فراغت می‌تواند به برنامه‌ریزی‌های بهتری برای این بخش از جامعه منتهی شود.
فرماندار سمنان بابیان اینکه ۴۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان اجرایی شده است، ابراز داشت: انجام این برنامه‌ها نشان میدهد که به حوزه جوانان توجه می‌شود و در مناسبت‌ها اولویت این بخش از جامعه هستند.
دانایی به برگزاری نخستین فستیوال ورزشی در ۴۰ رشته با حضور پنج هزار ورزشکار در سمنان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز اصلی جامعه سلامتی و شادابی است اجرای این برنامه‌ها در افزایش نشاط اجتماعی جوانان موثر است.
وی اضافه کرد: جزیره‌ای عمل کردن اعضای ستاد سامان‌دهی امور جوانان راه به‌جایی نمی‌برد بنابراین این مهم می‌طلبد تا در قالب برنامه‌ریزی مشخص امور سامان‌دهی و اجرایی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار