معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان گفت: به منظور تقویت گروه‌های موسیقی فعال، جشنواره امسال گروه محور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 27 February 2019

ناصر چنانی گفت: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان از سری برنامه‌های فرهنگی و هنری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از رویدادهای هفته فرهنگی اهواز است.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد فرصت و بسترسازی برای گروه‌های فعال کمتر دیده شده در استان و ایجاد نشاط اجتماعی و فضایی سالم و شاد برای مردم در استان خوزستان برگزار می‌شود.

چنانی با اشاره به برگزاری این جشنواره در ٢ شهرستان استان خوزستان اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان در سه شهرستان اهواز، امیدیه و ماهشهر از ١٣ تا ١٧ اسفند ماه برگزار می‌شود.

چنانی خاطرنشان کرد: پس از انتشار فراخوان ٢٤ گروه موسیقی آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که پس از بازبینی آثار از این تعداد ١٦ گروه در قالب ٩ گروه محلی، ٤ گروه سنتی، ٢ گروه پاپ و ١ گروه کلاسیک غربی برای شرکت در این جشنواره انتخاب شدند.

وی افزود: این جشنواره در اهواز از ١٣ تا ١٧ اسفند ماه با ٩ اجرا در سالن گیت بوستان، در شهرستان امیدیه از ١٥ تا ١٧ با ٥ اجرا در سالن نفت این شهرستان و در شهرستان ماهشهر از ١٤ تا ١٧ با ٤ اجرا برگزار می‌شود.

چنانی با اشاره به برنامه‌های در حال اجرا و همچنین اجرا شده تا پایان سال جاری بیان کرد: یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول، جشنواره هنرهای تجسمی فجر در شهرستان‌های بهبهان، شوشتر، دزفول و شوش، جشنواره موسیقی سنتورنوازی اهواز، چهارمین جشنواره موسیقی کارون و جام اکسین مسابقات کشوری بازی‍‌های کامپیوتری برای گروه سنی نوجوانان و جوانان از جمله این برنامه‌ها هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار