روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان ، روزنامه پیام استان سمنان و هفته نامه کندوی البرزاستان سمنان در مقایسه با دیگر رسانه ها بر اساس آمار جمع آوری شده توسط روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، رسانه های برتر این استان در پوشش اخبار حوزه منابع طبیعی شدند.
کد خبر: ۷۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 09 March 2019

به گزارش تابناک سمنان ، آیین تجلیل از رسانه های برتر در زمینه پوشش اخبار سالجاری، در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار شد و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان با تعداد 452 ، روزنامه پیام استان سمنان 297 و هفته نامه کندوی البرز با تعداد60 فرآورده خبری منتشر شده بر روی خروجی خود از فروردین ماه تا پانزدهم بهمن ماه امسال در صدر رسانه های استان قرار گرفتند.  
استان سمنان 26 خبرگزاری و پایگاه خبری دارد و پس از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان، خبرگزاری مهر با 378 محصول خبری در رتبه دوم از لحاظ تعداد تولیدات خبری در حوزه منابع طبیعی قرار گرفت.
پایگاه خبری مرآت با تولید 345 خبر، خبرگزاری فارس با تولید 334 خبر، باشگاه خبرنگاران جوان با تولید 300 خبر، خبرگزاری تسنیم با تولید 285 خبر، تابناک با تولید 273 خبر و خبرگزاری ایسنا با تولید 221 خبر بیشترین تولیدات خبری را پس از ایرنا و مهر داشته اند.
در بخش روزنامه ها نیز بیشترین تولیدات خبری مربوط به روزنامه پیام استان سمنان با تولید 297 اثر خبری بوده است. روزنامه همشهری 75 خبر، روزنامه اقتصاد مردم 74 خبر، روزنامه تعادل 71 خبر، روزنامه جمهوری اسلامی 45 خبر، روزنامه رویش ملت 43 خبر و روزنامه حسبان 37 خبر در حوزه منابع طبیعی تولید کرده است.  
13 هفته نامه در استان سمنان مجوز دارند که از این تعداد هفت هفته نامه فعال است و کندوی البرز با تولید 60 فرآورده خبری رتبه اول را در بین هفته نامه های استانی به خود اختصاص داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار