کد خبر: ۷۲۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 10 March 2019
به گزارش تابناک سمنان ، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : پاداش همکاری مشترکان در برنامه های پاسخگویی بار تابستان امسال، در قبوض برق مصرفی آنان اعمال شد .
احمد غنی پور بیان داشت : مشترکانی که در طی بازه زمانی ۱۵ خرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور ماه سال جاري در برنامه هاي کاهش پيک بار با شرکت توزيع برق استان همکاري داشته اند ، از تسهيلات  و تخفيفات مورد نظر بهره مند شدند .
وی با عنوان این که ۴۵۲ مشترک در تعرفه های صنعتی ، کشاورزی، اداری و سایر مصارف ، مولّدهاي اضطراري و CNG در این طرح مشارکت داشته اند افزود : مبلغ ۱۳میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال پاداش همکاری اين تعداد مشترک در صورت حساب هاي برق مصرفي در نظر گرفته شده است .
وی با اشاره به این که در بخش صنعت ۱۹۷ مشترک همکاری داشته مبلغ ۱۱ میلیارد ریال پاداش برای آنان منظور شده اضافه کرد : مبلغ ۵۹۰ ميليون ريال براي ۱۴۶ اشتراک کشاورزي که در اين طرح مشاركت كرده اند ، لحاظ گرديده است .
احمد غنی پور اظهار داشت : ۷۲ مشترک در بخش اداری و سایر مصارف ، در این طرح حضور داشته و یک میلیارد و ۲۷۰ ميليون ريال ، پاداش همکاري گرفته اند .
وی با ابراز این که در بخش مولّدهای اضطراری ۱۲۶ میلیون ریال براي ۲۲ مشترک پاداش ارائه شده تصريح کرد : ۱۵ اشتراک CNG در این طرح مشارکت کرده و ۱۳۸ میلیون ریال برای آنان لحاظ شده است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار