رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: ماموران آتش نشانی سمنان سه شنبه شب بر اثر جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف این شهر در هشت حادثه مختلف به شهروندان امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۲۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 27 March 2019

سعید اسمعیل پور روز چهارشنبه افزود: 45 آتش نشان در قالب 10 تیم عملیاتی به شهروندان و مسافران نورزی شهر سمنان کمک و امدادرسانی کردند.
وی بیان کرد: 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین و نیز پمپ ها و کف کش های آتش نشانی در عملیات های مختلف شهری به کار گرفته شدند.
اسمعیل پور با اشاره به محل عملیات آتش نشانان در شهر سمنان، تصریح کرد: عملیات های شب گذشته شامل رفع آبگرفتگی و سقوط خودرو در نقاطی مانند پل زیرگذر روزیه در 2 مرحله، پل شهید خالصی، ورودی ورزشگاه 15 هزار نفری و نجات خودروی گرفتار در آب، میدان نور در مسکن مهر، جاده حسن آباد، بلوارهای حکیم الهی و 17 شهریور و پل حسن آباد، انجام شد.
وی ادامه داد: 423 مورد تماس از ابتدای امسال تاکنون با سامانه 125 از سوی شهروندان سمنان برقرار شد.
اسمعیل پور با اشاره به وقوع پنج فقره آتش سوزی در شهر سمنان از ابتدای سال تاکنون، خاطرنشان کرد: آتش نشانان این سازمان در این مدت، در 10 فقره حادثه خدمات امداد و نجات به شهروندان و گردشگران نورزی ارایه کردند.
وی با اشاره به پخش بروشورهای ایمنی سفر بین گردشگران نوروزی توسط عوامل آتش نشانی، اظهارداشت: خودروهای آتش نشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر هستند.
اسمعیل پور یادآور شد: نیروهای آتش نشانی در سوله های مدیریت بحران شهرداری و سالن ورزشی بانوی شهر برای تامین ایمنی در اسکان مسافران نوروزی به صورت دائمی استقرار دارد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: آتش نشانان، خودروها و تجهیزات این سازمان در روزهای نوروز در آماده باش کامل برای رویارویی با حوادث غیرمترقبه از قبیل آتش سوزی، سیل و آبگرفتگی معابر هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار