کد خبر: ۷۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 27 March 2019

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مازندران: سیل اخیر مازندران و ابعاد گسترده آن به دلیل هم زمانی با روز های پایانی سال، کم رنگ شدن فعالیت رسانه ها و حال و هوای نوروزی مردم، با واقعیت های موجود و خسارات سنگینی را که به همراه داشته همسان نیست.

بخش عمده ای از اطلاع رسانی انجام شده را می توان مدیون شبکه های اجتماعی و کاربران مردمی عنوان کرد که عکس ها و ویدیوهای پیامدهای گسترده سیل و تلاش شبانه روزی مسولان استان را روایت کرده اند.

هرچند تلاش های خبرگزاری ها وپایگاه های خبری استان را نیز نمی توان نادیده گرفت اما هنوز در ابعاد ملی شاهد پرداختن به ابعاد این گسترده این حادثه نیستیم.

صداوسیمای مرکز مازندران نیز در بخش های خبری و برنامه های روزانه خود همچنان به پوشش سیل اخیر می پردازد و کوشیده تا در ارتباط با بخش های خبری شبکه های سراسری توجه عمومی و مدیران ملی را به مشکلات مردم سیل زده مازندران جلب کند.

استاندار مازندران در ارتباط زنده با بخش خبری ۲۱ از شبکه های سراسری خواست تا عمق و وسعت خسارات این حادثه تاسف بار را به تصویر بکشند و به مظلومیت مازندران پایان بخشند.

در کنار رفع چهره سیل زده شهرهای استان و کاهش دغدغه های مردم،امادگی برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی دیگر رویکردی است که در استان دنبال می شود.

مازندران در نخستین لحظات سال جدید با شرایط دشوار وجهادی مدیریتی مواجه است که درسایه همدلی ، همراهی و درک واقعیت های موجود می توان در کوتاهترین زمان ممکن از آن گذر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار