فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):
به گزارش تابناک سمنان: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بااشاره به اقدامات سپاه استان برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و مازندران گفت: خدمت‌رسانی به مردم روستاهای توابع شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه به سپاه استان سمنان واگذارشده است.
کد خبر: ۷۲۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 28 March 2019

 تا آخر در کنار مردم سیل‌زده مازندران می‌مانیم

سرهنگ دامغانی با بیان بر اینکه سپاه و بسیج نیز همچون همیشه پیشگام این میدان بوده است افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و همچنین آمادگی سپاه استان برای خدمت رسانی جهادی، رسالت کمک به ۸۰ روستای شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه در استان مازندران نیز به سپاه استان واگذار شده است.

وی خواستار همراهی بیشتر مردم در ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان شد و تاکید کرد: اقلام مورد نیاز مردم سیل زده می‌تواند با همراهی مردم نیک اندیش استان به خوبی تهیه و ارسال شود.

دامغانی از برپا شدن چادرهای جمع آوری کمک در شهرستان‌های استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: اقلامی مانند آب، پتو، کنسرو، شیرخشک، پوشک و … در زمره نیازهای سیل زدگان است.

امداد رسانی سپاه و بسیج استان سمنان به سیل زدگان مازندران / تا آخر در کنار مردم سیل‌زده می‌مانیم

هفت کامیون کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به گلستان ارسال شد

وی در خصوص اقدام سپاه استان سمنان در کمک مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران گفت: در قالب هفت کامیون کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به گلستان ارسال شد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: استقرار یک نانوایی سیار برای پخت نان در شهر آق‌قلا و همچنین هفت نفربر جهت نقل‌وانتقال مردم و تجهیزات به این شهرستان از دیگر اقدامات سپاه قائم آل محمد استان سمنان است.

وی نیازهای ضروری این روستاها را وسایل گرمایشی، پتو، مواد غذایی کنسرو شده، آب آشامیدنی و لوازم بهداشتی عنوان کرد و از مردم نوع‌دوست استان سمنان خواست همچون همیشه یاریگر همنوعان خود باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار