با مشارکت فولاد مبارکه اصفهان صورت می گیرد:
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه فضای فیزیکی اکنون مرکز توانبخشی شهدا شهر دیزیچه جوابگوی نیازهای آن‌ها را ندارد سالن نگهداری از معلولان کم‌توان ذهنی با مشارکت فولاد و خیرین ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 31 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس، زهرا سعیدی مبارکه با اشاره به بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه، فرماندار و برخی از مسؤولین شهرستان از موسسه خیریه امیرالمؤمنین با دختران بی‌سرپرست تحت پوشش این موسسه اظهار داشت: با قول مدیرعامل فولاد مبارکه قرار بر این است که این مرکز توسط فولاد مبارکه به‌طور کامل بازسازی شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به کمبود فضای مناسب و فرسوده بودن ساختمان این موسسه، گفت: با توجه به درخواست متعدد مسؤولان خیری قرار بر این شد که صورت هزینه بازسازی کامل مرکز تهیه و جهت تصمیم‌گیری به فولاد مبارکه ارسال گردد.

وی در حاشیه بازدید از مرکز توان‌بخشی شهدا شهر دیزیچه، خاطرنشان کرد: به‌پاس تلاش‌ها و زحمت‌های فراوان این کارکنان با درخواست نماینده مردم از مدیرعامل فولاد مبارکه کارکنان مرکز می‌توانند با هزینه فولاد مبارکه به سفر زیارتی مشهد مقدس راهی شوند.

سعیدی مبارکه بابیان اینکه در این مرکز از سراسر استان معلولین کم‌توان ذهنی نگهداری و هزینه نگهداری از این معلولین توسط خیرین تأمین می‌گردد و از احداث سالن نگهداری از معلولان کم‌توان ذهنی در این مرکز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فضای فیزیکی اکنون مرکز جوابگوی نیازهای آن‌ها را ندارد سالن نگهداری از معلولین کم‌توان ذهنی با مشارکت فولاد و خیرین ساخته خواهد شد و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده یک میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی سازمان بهزیستی کشور تأمین‌شده که امیدواریم با این اعتبار عملیات اولیه و شروع پروژه انجام شود.

نماینده مردم مبارکه مجلس با اشاره به اعتبارات ساخت این سالن افزود: ۵۰ درصد هزینه ساخت سالن نگهداری از معلولین مرکز توان‌بخشی شهدا توسط فولاد مبارکه پرداخت می‌شود و مابقی آن نیز توسط خیرین شهرستان مبارکه پرداخت می‌شود که در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار