فرمانده سپاه استان سپاه استان از مردم و مسؤولین:
تابناک سمنان : فرمانده سپاه استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان با بیان اینکه در حال حاضر، روزانه سه هزار پرس غذای گرم برای مردم سیل‌زده لرستان تهیه و توزیع می‌شود افزود: از مردم و مسؤولین می‌خواهیم تا با اتخاذ تمهیدات لازم ، بتوانیم سه هزار تخته پتو و امکانات اولیه زندگی را برای تعدادی از خانواده‌های سیل‌زده این مناطق مهیا کنیم.
کد خبر: ۷۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 11 April 2019

تابناک سمنان :

فرمانده سپاه استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان با بیان اینکه در حال حاضر، روزانه سه هزار پرس غذای گرم برای مردم سیل‌زده لرستان تهیه و توزیع می‌شود افزود: از مردم و مسؤولین می‌خواهیم تا با اتخاذ تمهیدات لازم ، بتوانیم سه هزار تخته پتو و امکانات اولیه زندگی را برای تعدادی از خانواده‌های سیل‌زده این مناطق مهیا کنیم.

اتحاد ملی:

سرهنگ دامغانی تاکید کرد: آمریکا تصور می‌کرد بعد از خروج از برجام، ایران دوباره پای میز مذاکره خواهد آمد؛ اما با ایستادگی مردم، دولت، نیروهای مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه آنها محقق نشد.

وی گفت: دولت آمریکا به دلیل وضع خاصی که پس از خروج از برجام برای آنها پیش آمد، مجبور به انجام این‌گونه اقدامات شده‌اند.

نیاز فوری برای تامین پتو برای خانواده‌های سیل‌زده

دامغانی افزود: مجلس، دولت، مردم و نیروهای مسلح به‌صورت مسنجم در قبال اقدام آمریکا و خروج آنها از برجام برنامه‌ریزی کردند که جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: شاید در داخل اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما در مباحث ملی همه اتفاق نظر داشته و متحد هستیم.

وی گفت: همبستگی ملی در حادثه سیل علی‌رغم تمام خساراتی که به بار آورد، نمود داشت و اقدام اخیر آمریکا نیز آن را تقویت کرد و برکات زیادی را برای نظام به همراه داشت.

امدادرسانی سپاه استان به مردم سرکویر و مناطق سیل‌زده لرستان

سرهنگ دامغانی گفت: سپاه پاسداران استان سمنان در بحران سیل، آب‌گرفتگی و بارش برف در شرق استان و منطقه سرکویر حضور پیدا کرد و تمام توان و تلاش خود را برای امدادرسانی، کمک و رفع مشکلات مردم این مناطق به همراه مسؤولان و ستاد مدیریت بحران استان به کار گرفت.

نیاز فوری برای تامین پتو برای خانواده‌های سیل‌زده

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد : مردم شریف استان سمنان، نیروهای مجموعه سپاه ، دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان به وظیفه انسانی خود عمل کرده و برای کمک به مردم و آسیب دیدگان سیل در استان لرستان به میدان آمدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، 650 نفر نیروی انسانی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مناطق سیل‌زده لرستان در حال امدادرسانی و کمک به مردم و آسیب دیدگان هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار