جانشین مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرزی بین بسبج با مردم برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و خدمت به آحاد جامعه وجود ندارد.
کد خبر: ۷۳۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 11 April 2019

داود گودرزی روز پنجشنبه در همایش فرماندهان پایگاه های بسیج سمنان در سالن همایش های شرکت آب و فاضلاب شهری استان افزود: حکومت جمهوری اسلامی مردمی است و تمام مسئولان باید برای آبادانی روزافزون در کشور گام بردارند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ حکومتی بدون نقش آفرینی مردم نمی تواند موفق باشد و بسیج بر پایه ساماندهی آحاد جامعه برای ساخت وطن شکل گرفت.
جانشین مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: وظیفه حکومت دینی هدایت مردم است و در دین مبین اسلام به این مقوله تاکید زیادی شده است.
گودرزی تصریح کرد: بسیج برای امیدآفرینی در کشور شکل گرفت، اما استکبار جهانی با جنگ روانی درصدد کاهش اعتماد عمومی در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: در چهار دهه گذشته دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برپایه سنجش های بین المللی بسیار ماندگار و ارزشمند بوده و با اراده پولادین در دهه پنجم انقلاب هم برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می شود.
جانشین مرکز راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر از ظرفیت های داخلی کشور به معنی واقعی استفاده شود به یقین تحریم ها بر اقتصاد کشور کارساز نخواهد بود.
به گزارش ایرنا، در این همایش، کارکنان بسیجی دولت در استان سمنان طوماری در محکومیت اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضا کردند.
در این آیین جمعی از کارکنان بسیجی دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار