کد خبر: ۷۳۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 23 April 2019
 

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی امروز به طور رسمی از مالک باشگاه تراکتورسازی، ۲ نماینده مجلس و یک خبرگزاری شکایت کرد.

 

فروزان به طور رسمی از مالک تراکتورسازی شکایت کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان به علت اتهاماتی که زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی به او زد امروز از طریق وکیل خود به  دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرد. 

علاوه بر این فروزان از ۲ نماینده مجلس و یک خبرگزاری که علیه او مطالبی منتشر کرده بود شکایت کرد تا در این باره تصمیم گیری شود.

محسن فروزان دروازه بان جنجالی تراکتورسازی درباره اینکه شکایتش از مالک تراکتورسازی، ۲ نماینده مجلس و یک خبرگزاری به کجا انجامید، گفت: من روز گذشته همراه با وکیلم به دادگاه رفتیم که دادگاه تعطیل بود برای همین امروز از مالک تراکتورسازی، نمایندگان مجلس و یک خبرگزاری شکایت کردم.

او ادامه داد: زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی بیان کرده است که فروزان قبلا محروم بوده است چرا او را دوباره به فوتبال بازگرداندید. او تهمت‌هایی در بازی با سپیدرود رشت به من زد و من تا آخر این قضیه می‌روم و هر جا بتوانم از زنوزی شکایت می‌کنم. زنوزی فوتبالی نیست و مشاورانش هم فوتبالی نیستند و اگر مالک تراکتورسازی نمی‌داند زمانی که می‌خواهد درباره یک فوتبالیست صحبت کند باید با مدرک و سند صحبت کند و نباید با آبروی چندین ساله فوتبالی ام بازی کند. همچنین از نمایندگان مجلس شکایت می‌کنم تا بدانند که نباید به مسائل فوتبال ورود کنند.

فروزان در باره اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی و سپیدرود رشت اظهار کرد: اگر تماشاگری که با آن عصبانیت سیلی به صورت شجاعی کاپیتان تیم ما زد به جای آن سیلی، چاقو می‌زد آن وقت چه کسی پاسخگو بود.

او بیان کرد: به هر حال جو بدی در تبریز به وجود آوردند و بیان کردند تماشاگر نما باعث آن اتفاقات بوده، اما این طور نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار