قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد:
قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزدگفت: برنامه‌های متنوعی تا پایان ماه شعبان در سراسر محلات استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 24 April 2019

مصطفی زارع زاده قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد  با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی از سوی این سازمان به مناسبت اعیاد شعبانیه استان برگزار شده است، گفت: برنامه‌های متنوع دیگری تا پایان ماه شعبان در سراسر محلات استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری اولین همایش توانمندی‌های زنان در محله حسن آباد مشیر، سومین جشنواره غذای سالم با عنوان سالم فود، برپایی ایستگاه سلامت و چکاپ سلامتی شهروندان در محله حسینیه حسن آباد، برپایی بازارچه خیریه چشمان منتظر جهت کمک به سیل زدگان و برپایی ویژه برنامه شبی با ادبیات با حضور هنرمند کشوری علیرضا بدیع از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در روز‌های پایانی ماه شعبان است.

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: اولین همایش علمی آموزشی با عنوان رویداد به یافت دور ریختنی‌ها و با هدف آموزش و فرهنگ سازی در زمینه کاهش تولید زباله دهم اردیبهشت ماه در استان برگزار می‌شود.

زارع زاده تاکید کرد: شب شعر زنان آفتاب دهم اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشاء در محله میدان امیر چقماق برگزار و از هشت بانوی فرهیخته و نیکوکار استان تقدیر می‌شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان صدا و سیما سی برنامه زنده به همراه گلریزان برای زندانیان و سیل زدگان پخش می‌شود از شهروندان خواست برای اطلاع از برنامه‌های سازمان به سایت ،یزد فرهنگ،مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار