به گزارش تابناک سمنان ،پنجمین دوره رقابت های کشوری موشک های آبی به مدت 2 روز و در سه بخش ارتفاع، برد و هدف با حضور دانشجویان13 دانشگاه کشوربه میزبانی دانشگاه سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 30 April 2019
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر برگزاری مسابقات موشک های آبی در دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت :  87 دانشجو در قالب 28 تیم از 13 دانشگاه کشور شامل دامغان، غيرانتفاعي خيام، پلي تكنيك اميركبير، يزد، تبريز ، سمنان ، دانشگاه آزاد شهر قدس و ... در مسابقات موشک های آبی در دانشگاه سمنان با هم به رقابت می پردازند.
محمود عبدوس  افزود : این رقابت کشوری در روز نخست با برگزاری رقابت موشکهای ساخته شده در دو بخش ارتفاع و برد‌ برگزار و در روز دوشنبه هم با بخش هدف به پایان می رسد .
وی  تقویت استعدادهای فنی و مهندسی در زمینه آیرودینامیک و توانمندسازی در استفاده از قوانین طراحی مکانیک را از اهداف برگزاری این رقابت مهیج در بین دانشجویان  برشمرد و افزود : موشک های آبی با استفاده از بطری های پلاستیکی ساخته شده و به واسطه آب و فشار هوا پرتاب می شوند.
این رقابتها عصر دوشنبه با معرفی نفرات برتر به پایان‌ می رسد.
دبير انجمن علمي دانشجويي مهندسي مكانيك از برگزاري كارگاه آموزشي در حاشيه اين مسابقات علمي خبرداد و تصريح كرد: نمايشگاهي از موشك‌هاي ساخته شده نيز در حاشيه مسابقات امسال برپا شده است .
یاد آور می شود ؛  چهارمین دوره رقابت های کشوری موشک های آبی با حضور 33 تیم از 10 دانشگاه کشور 26 تا 28 اردیبهشت 97 در دانشگاه سمنان برگزار شده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار