مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فروش ریالی فولاد مبارکه در سال 97 به عدد 23 هزار و 410 میلیارد تومان رسید که 48 درصد نسبت به سال قبل بالاتر است.
کد خبر: ۷۴۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 08 May 2019

به گزارش تابناک، حمیدرضا عظیمیان با اشاره به رشد تولید و فروش این شرکت در سال 97 اظهار کرد: در سال 97 و بر اساس گزارش‌های رسمی شرکت، بیش از 6 میلیون و 788 هزار تن محصول در فولاد مبارکه تولید شده که این شرکت، 6 میلیون و 715 هزار تن از تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش رسانده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: بر این اساس، میزان فروش ریالی فولاد مبارکه در سال 97 به عدد 23 هزار و 410 میلیارد تومان رسید که 48 درصد نسبت به سال قبل بالاتر است.

عظیمیان تصریح کرد: ورق گرم، بیشترین سهم را در تولید و فروش شرکت داشته است و سهم آن به 66 درصد از کل فروش می‌رسد و تولید این محصول در سال 97 نسبت به سال 96 بیش از 8 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی در حال حاضر با 10.2 میلیون تن تولید، 50 درصد تولید کشور را در اختیار دارد و زنجیره تولید این شرکت از بالا دست تا پایین دست صنعت فولاد گسترده است.

عظیمیان متذکر شد: در حال حاضر بیش از یک درصد GDP کشور و 5 درصد از GDP صنعت از آن فولاد مبارکه است و این شرکت با پرداخت هزار و 500 میلیارد تومان مالیات، در رتبه اول شرکت‌های تولیدی و رتبه دوم شرکت‌های بورسی قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار