کد خبر: ۷۴۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 09 May 2019

 دلورس آوئیرو مادر ۶۴ ساله کریستیانو رونالدو با پیغام عجیب خود در صفحه توییترش، گاف بزرگی داد و نشان داد چقدر اهل فوتبال است! خانم آوئیرو در حالی که به داشتن پسرش افتخار می‌کند او را همچون فرشته نجاتی برای تیم ایتالیایی یوونتوس به تصویر کشید.

جملاتی که مادر رونالدو در توییت خود پست کرده بود حکایت از آن دارد که تیم یوونتوس ۲۰ سال است قهرمان سری آ ایتالیا نشده و تا قبل از حضور رونالدو غرق در بحران بود و حالا به لطف پسر او موفق به کسب این افتخار شده است. در این توئیت عکس کریس رونالدو در حال شادی به همراه متن زیر منتشر شده است:

«کریستیانو، این بازیکنی است که یوونتوس را از سقوط نجات داد و کاری کرد که این تیم بعد از ۲۰ سال ناکامی دوباره قهرمان سری آ شود، حیرت آور است. افتخار من پسرم.»

این توییت بیش از ۴ هزار بار دیده شد و صد‌ها کاربر با گاف بزرگ مادر رونالدو شوخی کردند، اما هنوز بعد از گذشت چندین ساعت از انتشار چنین پستی، خانم آوئیرو آن را پاک نکرده است.

لازم به ذکر است که رونالدو در سال ۲۰۱۸ رئال را ترک کرد و به یوونتوس پیوست و قبل از ورود او بانوی پیر ایتالیا هشت سال متوالی یعنی از سال ۲۰۱۱ قهرمان سری آ بود.

جام جم

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار