کد خبر: ۷۴۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 12 May 2019
 

به گزارش ایرنا ، علی رمضان پور روز شنبه در جلسه ستاد برگزاری جشن گلریزان در بخش شاهرود خلخال افزود: در سال گذشته ورودی پرونده های دادسرا و دادگستری این شهرستان 19 هزار پرونده بوده که با احتساب پرونده های ورودی دادگاه مستقل بخش هشجین این تعداد به 22 هزار پرونده می رسد.
او اظهار کرد: مجموع پرونده های قضای سال 96 این شهرستان 13 هزار پرونده بود.
وی گفت: برای آزادی 29 زندانی محبوس در زندان خلخال بیش از 20 میلیارد ریال و همچنین معادل ریالی 696 سکه تمام بهار آزادی نیاز است که انتظار می رود در جشن گلریزان شاهرود بخشی از این مبلغ از سوی مردم نیکوکار منطقه جمع آوری شود.
وی بیان کرد: برغم اینکه در سال گذشته در این بخش جشن گلریزان برگزار نشده ولی با کمک اهالی نوع دوست شاهرود و همراهی بخشدار این بخش مبلغ 50 میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک شد.
حجت الاسلام شیر علی پور ، امام جمعه شاهرود نیز در این جلسه با تاکید بر استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان برگزاری جشن گلریزان را دارای ثواب و اجر الهی برای برگزار کنندگان آن و مردمی که به هرنوع در این جشن مشارکت می کنند، دانست.
حمدالله نقیب ، بخشدار شاهرود نیز برای برگزاری اولین جشن گلریزان در این بخش به نحو شایسته اعلام آمادگی کرده و از اهالی این بخش برای مشارکت عمومی در کمک به آزادی زندانیان مالی دعوت کرد.
وی گفت: جشن گلریزان 31 اردیبهشت همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع السادات شهر کلور برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار