سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام ؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نظارت بر بازار باید محسوس باشد و مردم شاهد نظارت و پایش مستمر بازرسان بر وضعیت بازار باشند.
کد خبر: ۷۴۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 14 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حیدر نعمتی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم و تمام تلاش خود را در راستای حمایت از تولید بکار گیریم تا رونق اقتصادی ایجاد شود.

وی بر فعال شدن کمیته توزیع نهاده های یارانه ای و تهیه شیوه نامه آن تاکید کرد و گفت: باید در این کمیته روش توزیع نهاده های یارانه ای بازنگری و الگو مناسبی ارایه ارایه شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: باید از واحدها و مرغدارانی که نیاز به نهاده و سرمایه در گردش دارند حمایت لازم صورت گیرد تا در راستای تنظیم بازار کمک حال دولت بوده و بر رونق تولید در شرایط فعلی بیافزایند.

نعمتی ادامه داد: برای طرح ضیافت پنج هزار تن گوشت قرمز به منظور تنظیم بازار در نظر گرفته شده که باید بررسی شود اگر بازار مصرف استان نیاز دارد از این ظرفیت استفاده شود.

وی یادآور شد: قیمت کالاهای پر مصرف مردم استان باید هر ماه به صورت نموداری بررسی و دلایل گرانی یا کاهش قیمت ها همراه با راهکار مناسب برای پیشگیری از افزایش قیمت ها نیز اعلام شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام همچنین در خصوص افزایش میزان تولید گوشت مرغ در استان اضافه کرد: باید در این شرایط که قیمت مرغ نیز کاهش پیدا کرده، ذخیره سازی لازم صورت گیرد تا هم از تولید حمایت شود و هم از ابزار قانونی در شرایط حساس استفاده کنیم.

نعمتی با تاکید بر ضرورت خروج صنوف آلاینده از شهر اظهار داشت: اگر افزایش قیمت زمین پیشنهادی برای جابجایی صنوف آلاینده از سوی راه و شهرسازی ادامه یابد بعید است این طرح اجرا شود.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهر و شهرستان ایلام باید قیمت مناسبی اعلام تا این طرح اجرا و عملیاتی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار