کد خبر: ۷۴۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 19 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ، رئيس اداره گاز شهرستان سمنان با اشاره به شعار سال 98 به نام رونق توليد گفت: در سال 97، 69 ميليون و هفتصد هزار مترمكعب گاز طبيعي به صنايع شهرستان تحويل داده شد كه اين مقدار رشد 14/6 درصدي مصرف را نسبت به سال 96 نشان ميدهد.رئيس اداره گاز شهرستان سمنان با اشاره به اينكه انرژي گاز را پاك ترين انرژي فسيلي در دسترس مي باشد افزود: بيشترين مصرف شهرستان در سال 97 با 358 ميليون متر مكعب در بخش نيروگاهي بوده و اين مهم نقش شركت گاز را در تأمين سوخت لازم جهت توليد برق سراسري و تأثير آن در صيانت از محيط زيست بيش از پيش نمايان مي سازد.
هادي مباركي در ادامه از پذيرش 36 اشتراك صنعتي و كشاورزي جديد در سال 97 خبر داد و گفت: به اين ترتيب تعداد مشتركين بخش صنعت و كشاورزي شهرستان به 722 اشتراك رسيد.
وي افزود: در سال 97 با اجرای بالغ بر 19000 متر شبكه جديد و نصب بيش از 220 انشعاب در سطح شهرستان زيرساخت انرژي گاز شهرستان توسعه يافته است كه اين موضوع مي تواند بستر توسعه و آباداني سمنان را بيش از گذشته فراهم نمايد.
 اداره گاز شهرستان سمنان در سال 97 بيش از 3800 عدد از كنتورهاي مشتركين را جهت كاليبراسيون و ارتقاء كيفيت خدمات تعويض نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار