کد خبر: ۷۴۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 19 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ، محمد شجاعان با اشاره به اینکه یکی از سرفصل های حمایتی کمیته امداد ایجاد سرپناه برای مددجویان کمیته امداد است، تصریح کرد: برای خانه دار شدن مددجویان این نهاد علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه ساخت و بهسازی مسکن، کمک بلاعوض از طریق کمیته امداد پرداخت می شود.وی با اشاره به اینکه ۸۸ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته خریداری و ساخته شده است بیان کرد: ۹۱۲ میلیون تومان برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شده است.
محمد شجاعان از تعمیر، مقاوم‌سازی ۷۶۴ واحد مسکونی مددجویان در مناطق شهری و روستایی  خبر داد و گفت: ۶۵۵ میلیون تومان برای تعمیر، مقاوم‌سازی و بهسازی این منازل هزینه شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به ساخت و بهسازی  واحدهای مسکونی مددجویان استان سمنان که از سیل اخیر آسیب‌دیده بودند اشاره کرد و گفت:خسارت بیمه برای واحدهای مسکونی مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان و منازل روستایی ۲۵ میلیون تومان است.
وی  بیمه اثاثیه منزل مددجویان شهری و روستایی را  ۱۵ میلیون دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این امر، بخش زیادی از خسارات وارده از سیل جبران خواهد شد.
 محمد شجاعان روستاهای توابع شهرستان میامی، بسطام، امیرآباد، شهمیرزاد و دیگر مناطق روستایی مختلف استان سمنان و بخشی در مناطق شهری ازجمله منازل آسیب‌دیده ناشی از سیل‌های اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان همه‌ساله تحت پوشش بیمه حوادث بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار