مدیر کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه قوه قضائیه در معرفی متخلفین با کسی تعارف ندارد گفت: پرونده متهمین حادثه سیل در دست بررسی است و به زودی اسامی مقصرین حادثه اعلام و حکم صادر می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 22 May 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه قوه قضائیه در معرفی متخلفین با کسی تعارف ندارد اظهارداشت: براساس مستندات و نظر کارشناسان پرونده متهمین حادثه سیل در دست بررسی است و به زودی اسامی مقصرین حادثه اعلام و حکم صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای مدیریت جدید در دادگستری استان 14 برنامه اساسی پیش‌بینی شده که مهم‌ترین آنها کاهش اطاله دادرسی و مبارزه با فساد اداری و داخلی است افزود: برای رعایت حقوق شهروندان و مراجعه‌کنندگان دادرسی توسط استادان صاحب فکر در این حوزه آسیب‌شناسی صورت گرفته و قرار است این مهم در آینده نزدیک در استان اجرایی شود.

 

مدیرکل دادگستری استان فارس با تاکید براینکه مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و بررسی ابعاد مختلف این آسیب اجتماعی توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز در دست بررسی است و به زودی برای ریشه‌کنی آن تمام مسئولان قضایی امنیتی آن را اجرایی خواهند کرد.

موسوی با تاکید بر کمک حداکثری دادگستری فارس به زندانیان مهریه گفت: تلاش می‌کنم تا با مسئولیت خود، بسیاری از آن‌ها را آزاد کنم.

مدیر کل دادگستری استان فارس افزود: از مجموع زندانی‌های جرائم غیرعمد استان هزار و 55 نفر به دلیل مسائل مالی، 25 نفر به دلیل تصادف، ١٨٣ نفر مهریه و بقیه به دلیل نفقه در زندان به سر می‌برند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار