امام جمعه سلماس بر لزوم ترویج حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بعنوان یک فرهنگ در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 26 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی  در جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد سلماس که با حضور خیرین و مسئولان ارگانهای مختلف این شهرستان برگزار شد ، گفت: باقیات و صالحات از امورات مهم آخرت بوده و انسان بعد از فوتش اعمال خیرش از او جدا نمی شود و کمک به آزادسازی زندانیان یکی از مصادیق بارز اعمال خیر در دنیا است. 

حجت الاسلام موسوی افزود: مردم سلماس با کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در قالب جشن های گلریزان به عنوان نماد کمک به نیازمندان و هموطنان گرفتار، این سنت حسنه را در جامعه ماندگار می کنند.

وی با تاکید بر ترویج حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد به عنوان یک فرهنگ در جامعه ، اظهار کرد: این اقدام ارزشمند هم دارای اجر معنوی بسیار برای خیرین بوده و هم یک اقدام فرهنگی مثبت و سازنده در جامعه است که اثرات مفیدی به جا خواهد گذاشت. 

امام جمعه سلماس یادآور شد: ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان بهانه بسیار خوبی است تا مردم بخصوص افراد خیر، خانواده های زندانیان و افراد بی بضاعت را از کمک های خود برخوردار سازند و در جهت برطرف سازی مشکلات آنها تلاش کنند.

خیرین سلماسی در مراسم جشن گلریزان این شهرستان ١ميلياردو ٥٠٠ میلیون ریال به ستاد دیه شهرستان برای آزادسازی زندانیان کمک مالی کردند.


انتهای پیام

  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار