مقامات و شخصیت های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پی درگذشت سرهنگ پاسدار"مدافع سرافراز حرم اهل بیت" پیام های تسلیت صادر کردند.
کد خبر: ۷۴۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ 27 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد-نوذر قدیمی جانباز هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان و مدافعان حرم در سوریه امروز  در سالروز شهادت مولی متقیان امام علی(ع) در جاده ارتباطی شیراز به نورآباد براثر حادثه رانندگی به همرزمان شهیدش پیوست.(سرهنگ پاسدار مدافع سرافراز حرم نوذر قدیمی به لقاء الله پیوست+تصاویر )
در پی انتشار این خبر برخی از گروه ها ، مسئولان و شخصیت های سیاسی و فرهنگی با ارسال پیام هایی درگذشت سرباز سرافراز حریم ولایت را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت مقامات و شخصیت های مختلف در پی درگذشت مدافع حرم

|| سرگرد پاسدار علی محمدی معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان در پیامی در گذشت سرهنگ پاسدار"مدافع سرافراز حریم ولایت را تسلیت گفت؛

در پیام سرگرد محمدی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

ما همه از خدائیم و بسوی او باز می گــــــــردیم

خبر بسیار درد ناڪ و غم انگیز درگذشت نا گهانی همکار عزیزمان جناب سرهنگ نوذر قدیمی باعث تألم و تأثـــــــــــر فراوان در بین همڪـــاران خود گردید ، فلذا این ضایعه ی تصادف راننده گی همه ی ما را در بهت و عزا و مـــاتم مبدل گردانید. ایشان از رزم آوران جنگ و برای فتح بارگاه حضرت امام حسین (ع) در طول ۸ سال دفاع مقدس و متعاقب آن برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از هیچ کوششی برای دفاع از ارزشهای ائمه معصومین علیم السلام دریغ نورزیدند.

حدود چهل سال عمر با برڪت خود را در راه وطن و صیانت از امامان معصوم (ع) سپــری ڪردند و سرانجام در روز شهادت مولایش امام اول مسلمین حضرت علی (ع) لبیڪ حق گفتند و به لقاءالله پیوست ؛ اینجانب این ضایعه بزرگ را به آحاد همڪـــاران سپاهی و خانواده معزز ایشان ومردم شریف شهرستان لنده تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

ان شاء الله با مولا علی(ع) محشور و همخوان گردد.روحش شاد و روانش گرامی باد 
معاون فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد 
سرگرد پاسدار علی محمدی

|| حجت السلام سید محمد موحد در پیام ارسالی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویر احمد درگذشت سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛

در پیام نماینده اسبق مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر عروج ملکوتی سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی در ایام سوگواری مولای متقیان علی علیه السلام آنچنان سنگین و غافلگیرکننده بود که استان کهگیلویه و بویراحمد را در بهت و حیرت فرو برد .
بی شک این مرد بزرگ که هرگز اسیر عناوین و القاب نبوده و رشادتهایش در دوران جنگ تحمیلی ، دفاع از امنیت ملی و حریم اهل البیت علیهم السلام زبانزد خاص و عام هست به معنای واقعی کلمه سردار دل هزاران جوان این مرز و بوم بوده و هست .
اینجانب درگذشت جانسوز آن عزیز را محضر خانواده محترم ایشان ، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخص مردم ولایتمدار شهرستان لنده تسلیت و تعزیت عرض می نمایم ، از حضرت حق خواهانم با همرزمان شهیدش محشور و همنشین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) باشد .سید محمد موحد(۶ خرداد ۱۳۹۸)

|| شهردار لنده با ارسال پیامی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویر احمد درگذشت سرهنگ پاسدار و مدافع سرافراز حرم را تسلیت گفت؛

در پیام مهندس مشهدی زاده آمده است؛

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت شهادت گونه برادر پاسدار سرهنگ قدیمی باعث تاسف و تالم فراوان گردید. اینجانب مصیبت درگذشت سردار سرافراز هشت سال دفاع مقدس و مدافع سربلند میادین جنگ با گروهک های تروریستی را به محضرخانواده محترم، جمیع منسوبین"بویژه به همرزمانش در هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف لنده تسلیت عرض می نمایم.

ازخداوند متعال افضل درجات ورضوان الهی برای آن مرحوم مغفور وصبر واجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

مختار مشهدی زاده- شهردار شهر لنده

|| رئیس آموزش وپرورش شهر ستان لنده در پیامی درگذشت مدافع حرم حرم" سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛

در پیام دکتر جاویدان آمده است؛
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت سرهنگ پاسدار رزمنده هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم نوذر قدیمی سخت ما را متأثر و اندوهگین کرده.اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم قدیمی از خداوند منان برای آن سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد

علی جاویدان-رئیس آموزش وپرورش لنده

|| رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم در پیام ارسالی به تحریریه تابناک درگذشت سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛

در پیام حجت الاسلام دهقان آمده است؛

"بسم‌الله الرحمن الرحیم"
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
با کمال تأسف و تأثر، فقدان فرمانده دلاور و جانباز دوران دفاع مقدس سرهنگ پاسدار حاج نوذر قدیمی که با رهتوشه‌ای از سال‌ها خدمت و تلاش صادقانه در مسیر دفاع از ارزش‌ها و اعتلای دستاوردهای انقلاب اسلامی ندای حق را البیک گفت و به برادران شهیدش پیوست را از طرف خود و طلاب استان محضر خانواده معزز ایشان، همرزمان، مردم مؤمن و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت عرض می‌نمایم.»
حقیر ضمن آرزوی علو درجات و غفران و رحمت واسعه‌ الهی، امیدوارم روح آن برادر ارزشمند با ارواح مطهر اولیا و برادران شهیدش محشور گردد.
معین الدین دهقان
رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم

|| رییس شورای شهر لنده در پیامی درگذشت مدافع حرم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛

در پیام ارسالی عزیز الله شریفی آمده است؛

و هرزگاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی
جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد
که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید
با خبر شدیم که سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان ، یادگاری از دوران دفاع مقدس، پاسدار و جانبازی دلاور و مدافع حرم در اثر سانحه رانندگی به همرزمان شهیدش پیوست و بار دیگر غم و اندوه از دست دادن همسنگری مومن ، متعهد بر شاخه های استوار سبز پوشان قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست.

اینجانب درگذشت جانسوز این پاسدار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به خانواده معظم و معززآن مرحوم ، مردم خوب و ولایتمدار شهر لنده و همه همرزمان آن پاسدار سرافراز مدافع حرم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.
عزیزالله شریفی
خادم مردم در شورای اسلای شهر لنده

|| سید لطف الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در پیامی درگذشت مدافع حرم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛در پیام وی آمده است؛

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر
دوست وبرادر رزمنده وسردار مجاهد وایثارگر، کربلایی نوذر قدیمی هیچ واژه ای در فراق مظلومانه ات، تسلیت قلوب مجروح دوستان وهم رزمانت پیدا نکردم جز اینکه بگویم درشب وروز شهادت مولی امیرالمومنین اولین مظلوم وسیدالشهدای عالم و فرزندان شهیدش و یاران شهیدت محشور باشید هرگز رزم و انضباط نظامی وشجاعت وجسارت وروحیه شهادت طلبی تو در تاریخ دفاع ملت ایران فراموش نخواهد شد به همه دوستداران بویژه به فرزندان وخانواده نیک نامت تبربک وهجرانت تسلیت باد.

برادر همرزمت سیدلطف الله سپهر

|| عدل هاشمی پور در پیام ارسالی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویر احمد درگذشت سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛

در پیام نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم»

آه و حسرت و تألم تمام وجودم را فرا گرفت وقتی که شنیدم مخلصی از یاران غمخوار انقلاب و پاسدار تمام عیار دین خدا به کبوتران آسمانی پیوست.

«انا لله و انا الیه راجعون»

روحش شاد و یادش گرامی باد.

زنده یاد سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی، پیشکسوت جبهه و جهاد و دفاع و از مدافعان ثابت حریم ولایت بود.

سرباز بی ادعای دین و کشور در عین اینکه جوانی و بخش اعظم عمر شریفش را در دفاع از دین و میهن و در جنگ و ایثار سپری نمود، مخلص بود و خستگی ناپذیر.
فرمانده ای شجاع، دلاور، متواضع و عاشق ولایت و اهل بیت علیهم السلام بود و سرانجام در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) بر اثر سانحه تصادف جان را به جان آفرین تسلیم نمود.

عروجش را به عموم مردم استان، خیل عظیم همرزمان، خانواده و بستگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

در کنار حرم امام رضا (ع)، شادی روح و هم نشینی با اولیاء الله، شفای عاجل همسر و فرزند گرامی و صبر جمیل برای باز ماندگانش را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده

|| پیام تسلیت معاون رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی درگذشت مدافع حرم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛

در پیام ایشان آمده است

انالله و انا الیه راجعون

یاد و خاطره و جانفشانی های این سرباز ولایت در جنگ تحمیلی، دلاوریهای ایشان در راه دفاع از حرم مطهر بی بی زینب (س) در خاک سوریه در سالهای اخیر نشان از آن داشت که نوذر عزیز دلبسته به این دنیایی فانی نبود.

دوست و همرزرم عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس" مدافع حریم ولایت و اهل بیت سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی به لقاالله پیوست

مجاهدت و رشادت آن سردار فداکار و خردمند در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه ساز جبهه های جنوب ، غرب، میانی، مدافع حرم، خادم امام حسین(ع) تکاور خستگی ناپذیر"سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی"توشه ای است که همنشینی آن سردار جانباز و فداکار را با همرزمان شهیدش نوید می دهد.

عروج شهادت گونه و جانگداز پاسدار راه حق، جانباز و مجاهد فی سبیل الله نوذر قدیمی را به خانواده، همرزمان، خانواده و مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بی‌شک یاد و خاطره آن جانباز فداکار و سردار والامقام برای نسل های امروز و فردای ایران اسلامی و جوانان غیور و انقلابی، نسخه‌ای الهام بخش و منشأ شور و انگیزه برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

از خداوند منان برای آن فقید سعید، علوّ درجات و هم نشینی با شهدا و صلحا و برای خانواده محترم، بازماندگان و بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

نریمانی 
قاضی دیوان عالی کشور و معاون رئیس کل دادگستری استان خوزستان

 || رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان لنده در پیامی درگذشت مدافع حرم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛

در پیام رئیس کمیته امداد لنده آمده است؛

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر
سردار مجاهد وایثارگر کربلایی نوذرقدیمی هیچ واژه ای درفراق مظلومانه ات وتسلیت قلوب مجروح دوستان وهم رزمانت پیدا نکردم جز اینکه بگوییم درشب وروز شهادت مولی امیرالمومنین اولین مظلوم وسیدالشهدای عالم و فرزندان شهیدش ویاران شهیدت محشورباشیدهرگز رزم و انضباط نظامی وشجاعت وجسارت وروحیه شهادت طلبی تو درتاریخ دفاع ملت ایران فراموش نخواهد شد به همه دوستدارنت بویژه به فرزندان وخانواده ات به ایل سترگ طیبی و همشهریان عزیزمان در شهرستان لنده این مصیبت عظمی را تسلیت عرض مینماییم و از خداوند سبحان برای آنمرحوم مغفور طلب غفران و برای بازماندگان صبری عظیم خواهان و خواستاریم...

بصیری فر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان لنده

|| حجت السلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده در پیامی درگذشت مدافع حرم"سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی" را تسلیت گفت؛

در پیام امام جمعه این شهرستان آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون 

خبر درگذشت مرحوم نوذر قدیمی، پاسدار فداکار، رزمنده ی قهرمان و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های عراق و شام و طلایه‌دار هشت سال دفاع مقدس موجب تاثر وتالم گردید. 

این شخصیت فداکار که عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و یاری جبهه‌های حق صرف نمود، سرانجام در روز شهادت مقتدایش امیرالمومنین( ع) به لقای حق شتافته و روح بلندش ان‌شاءالله در جوار علی بن ابیطالب (ع) آرام خواهدگرفت.

اینجانب ضمن تسلیت به بیت شریف آن مرحوم و تمامی منسوبین و همرزمان، مغفرت و علو درجات را برای آن مرحوم از درگاه خداوندمنان مسئلت می‌کنم. خداوندعاقبت همه ما را ختم بخیر بگرداند.

سید هدایت محمودی‌ اصل (امام جمعه شهرستان لنده)

|| بسیجیان پایگاه مسجد صاحب الزمان لنده در پیامی درگذشت مدافع حرم"سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفتند

السلام عليک ياعلي(ع)
در سالروز شهادت امير مومنان، فرمانده دلاور و شير بيشه دفاع از حرم، مرد ميدانهاي غيرممکن سردار سرافراز هشت سال دفاع مقدس"نوذر قديمي" به سوي ياران باوفايش پروازکرد.


انشاالله روح بلندش با امام علي(ع) محشور باد
اين حادثه غم انگيز را به همه بسيجيان، سبزپوشان حريم ولايت، خانواده محترم و مردم نوعدوست لنده تسليت عرض ميکنيم.
تاج الدینی"
پایگاه مسجد صاحب الزمان"(عج)

|| رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با ارسال پیامی درگذشت مدافع حرم "سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت

در پیام مهندس خانی آمده است؛

«کل نفس ذائقه الموت»

با نهایت تأسف و تأثر خبردار شدیم شیرمردی از قافله ایثارگران و پیشکسوتان جانبازی در راه پاسداری از وطن، به یاران وارسته و خدایی خود پیوسته است.

اینجانب اصالتا از طرف خودم و نیابتا ا طرف همکارانم، مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته ، از درگاه حضرت دوست برای این عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی و شفاعت همرزمان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر جزیل را مسئلت دارم.

به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.

امراله خانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده

|| رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت 

در پیام ایشان آمده است؛

انالله واناالیه راجعون

عروج شهادت گونه انسانی بزرگ وفرهیخته سرهنگ پاسدارِ جانباز نوذر قدیمی را تسلیت عرض نموده واز درگاه ایزدمنان برای آن عزیز سفر کرده رحمت ومغفرت واسعه وبرای بیت مکرم وارجمندشان صبوری وشکیبایی مسئلت می نمائیم خداوند انشاءالله قرین رحمتش فرماید.
اتاق اصناف شهرستان لنده

|| فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در پیامی عروج شهادت گونه سرهنگ پاسدار جانباز و مدافع حرم نوذر قدیمی را تسلیت گفت

متن پیام ایشان بدین شرح است:؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

بیت معظم مرحوم جانباز مدافع حرم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی

سلام علیکم ؛

خبر درگذشت جانباز و مدافع راستین حرم بی بی زینب کبری(س) سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی  واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله دفاع از حرم مطهر و نورانی حضرت زینب کبری(س) و دفاع از آرمان های دین مبین اسلام سپری و همواره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، در سحرگاه سالروز شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) در شب قدری که عزیزترین شب نزد باری تعالی است به دیدار حضرت حق شتافت.

باشد که حضرت حق آن شیفته اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله

اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد علی الخصوص مردم شهید دوست و ولایت مدار شهرستان لنده، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می نمایم.

یقیناً مردم شریف، بصیر و شهید پرور استان و شهرستان لنده با حضور انقلابی خود در تشییع و تجلیل از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیر این خطه را گرامی خواهند داشت.
 سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری|فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده|

|| فرماندار شهرستان لنده در پیامی عروج ملکوتی سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که  تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی آخرت، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

این افتخار اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که جانبازان با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان روح پاکش با ارواح حضرت سیدالشهدا(ع) در سالروز شهادت علی بن ابی طالب(ع) به ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.

اینجانب به نوبه خود عروج آسمانی یادگار هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهیدان مدافع حرم، "سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی" را که سال های عمر پرخیر و برکت خویش را در راه حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی کوشید، خدمت مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور شهرستان لنده و بویژه خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.

سید خدا دوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

|| فرماندهدوران هشت ساله دفاع مقدس در پیامی عروج ملکوتی سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت
بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تاسف و تأثر، خبر درگذشت ناگهانی دوست و رزمنده 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم، پدری بزرگوار و با تقوا مرحوم نوذر قدیمی را که با مشیت الهی، بی صبرانه به دیدار همرزمان شهیدش شتافت و به لقاءالله پیوست موجب غم و اندوه اینجانب و تمامی همرزمان آن مرحوم گردید.
اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت این ضایعه غم انگیز، به خانواده معزز مرحوم و سایر بازماندگان، برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با مولایمان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و شهدای رفیقش و برای خانواده بزرگوارش و مردم ولایتمدار استان صبر و اجر و سعادت اخروی از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.
حاج علی اصغر حبیبی
 
رئیس شرکت گاز شهرستان لنده در پیامی درگذشت مدافع حرم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛
در پیام خسرو آریتی آمده است.
به نام خدا
در ایام ماتم مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع) خبری جانسوز از رخداد دردی جانکاه برای مردم حق شناس استان کهگیلویه و بویراحمد، خاصه جامعه ایثارگری واصل شد.
با خبر شدیم نوذر قدیمی جانباز گرانمایه و یادگار سالهای دفاع مقدس و رزمنده خستگی ناپذیر میدان های دفاع از حرم ولایت در عراق و سوریه در سانحه ی رانندگی جان به جان آفرین تسلیم نموده اند.
وقوع چنین حوادث و رونمایی از چهره های خدوم و گمنامی از استان، می تواند از طریق کنکاش،تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس، بستر فرهنگی تازه ای را در جامعه احیا و مهیا کند. از جمله دستآوردهای فعالیت در این بستر ایجاد شده جلوگیری از استحاله معنوی انقلاب و کشتن روح دفاع و جدا کردن ملت از گذشته خویش می باشد.
برای حرکت در هر مسیری داشتن پشتوانه خیلی مهم است.آنچه مایه حرکت نوذر و هم کیشان او در سالها و میادین مختلف دفاع از نظام و ارزش ها مایه حرکت و دلگرم کننده بود،تطابق و تعامل بین اعمال و اذکار آنان با خداوند قادر متعال است.
اکنون که دست آن بزرگواران به ظاهر از این دنیای فانی کوتاه شده است، بازگشایی لایه های پنهان رازهای مدفون شده در سینه های این عزیزان و تبیین و انتقال اخلاص و مجاهدت های بی منت آنان به نسل های بعد از جنگ و برخی از فراموشکاران و بی خبرانی چون من از معنای ایثار و مقاومت وظیفه دینی و اخلاقی همرزمان و مریدان طریقت آنان است.
ضمن عرض تسلیت درگذشت این مجاهد نستوه خدمت مردم استان دلاور خیز کهگیلویه و بویراحمد، جامعه ایثارگری ایران اسلامی و خاصه بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بارماندگان محترم اجر، صبر، سلامت و سعادت دو دنیا را آرزومندم.
با نهایت احترام
خسرو آریتی
 
رئیس بهزیستی لنده در پیامی درگذشت مدافع حرم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی را تسلیت گفت؛
 
با کمال تأسف و تأثر، فقدان فرمانده دلاور و جانباز دوران دفاع مقدس سردار همیشه سرافراز نوذر قدیمی که با رهتوشه‌ای از سال‌ها خدمت و تلاش صادقانه در مسیر دفاع از ارزش‌ها و اعتلای دستاوردهای انقلاب اسلامی ندای حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست را به خانواده معزز، همرزمان، مردم مؤمن و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت عرض می‌نمایم.»
اینجانب ضمن آرزوی علو درجات و غفران و رحمت و اسعه‌ الهی، امیدوارم روح آن برادر ارزشمند با ارواح مطهر اولیا و همرزمان شهیدش محشور گردد.
نورعلی کاظمی
رئیس بهزیستی شهرستان لنده
 
در حال تکمیل ......
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار