رییس دانشگاه سمنان :
نخستین محقق دوره پسا دکتری دانشگاه سمنان در رشته ی مهندسی مکانیک (گرایش تبدیل انرژی) پذیرش و مشغول فعالیت شد.
کد خبر: ۷۴۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 29 May 2019
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : دکتر محمد همت اسفه دانش آموخته ی مهندسی مکانیک با گرایش تبدیل انرژی، به عنوان نخستین محقق پسا دکتری پذیرفته شده در دانشگاه سمنان ودکتر سیف ا... سعدالدین استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه  استاد پذیرنده این محقق پسا دکتری است .

به گزارش تابناک سمنان ، دکتر مسعود نصیری افزود : محقق پسا دکتری پذیرش شده و استاد پذیرنده، طی دو سال متوالی موفق شدند در فهرست یک درصد دانشمندان برتر جهان بر اساس شاخص های اساسی علم ISI – ESI در سال های 2017 و  2018 معرفی شوند.

دکتر نصیری گفت : زمینه های تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان فراهم است و این دوره به عنوان شروع دوره پسا دکتری در دانشگاه سمنان با توجه به سوابق پژوهشی محقق و استاد در زمینه ی تخصصی نانو سیالات انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این دانشگاه به منظور استفاده از پتانسیل‌های موجود برای انجام پروژه‌های اولویت‌ دار و تقاضا محور از میان فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری پس از بررسی درخواست متقاضیان مطابق با قوانین و مقررات موجود محقق پسا دکتری جذب می کند اظهار داشت : مدت زمان دوره های پسا دکتری در این دانشگاه یک سال بوده و در صورت موفقیت آمیز بودن فعالیت های متقاضی و موافقت استاد راهنما، گروه و دانشکده مربوطه  قابل تمدید برای یک ‌سال دیگر خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار