رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید ۹۷ در قالب سرمایه در گردش به ۱۱۶ واحد صنعتی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۵۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 01 June 2019
به گزارش تابناک سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در فرمانداری شاهرود برگزار شد با اعلام این خبر افزود: تا کنون بیش از ۶۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی صنعتی استان پرداخت شده است که از این تعداد ، ۲ طرح مربوط به بازسازی و نوسازی ، ۹ طرح سرمایه ثابت و ۱۱۶ طرح سرمایه در گردش است.رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ثبت نام ۱۹۷۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید اذعان داشت؛ تاکنون بیش از ۷۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است که سهم صنعت از تسهیلات رونق تولید ۱۲۷ واحد و سهم کشاورزی ، ۵۵۳ واحد است.
وی افزود: در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده ۱۱۸۳ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و به بانکهای عامل معرفی شده است و پرونده ۲۴۷ واحد تولیدی متقاضی جهت پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۹هزار میلیارد ریال در حال بررسی و عقد قرارداد است.
بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست گفت: در این جلسه نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۷۶ واحد تولیدی دیگر به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم ۲۲۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۶ نفر موافقت شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات ۷۶۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در آخرین دستور کار این نشست و با حضور صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی مشکلات و موانع پیش روی تولید بررسی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار